To Suzuki Jimny μπήκε στην 4η γενιά του το 2018 και ξεκίνησε να διατίθεται σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές το ίδιο έτος.

Ωστόσο, η πορεία του ήταν βραχύβια, καθώς το 2020 η επιβατική έκδοση του δημοφιλούς μικρού SUV έπαψε να διατίθεται, λόγω υψηλών εκπομπών ρύπων.

Τυπικά το Jimny δεν έπαψε να παράγεται, ενώ παρέμεινε και στην ευρωπαϊκή αγορά. Όμως η δημοτικότητά του ήταν σαφώς περιορισμένη, καθώς ήταν διαθέσιμο μόνο ως επαγγελματικό όχημα, χωρίς πίσω καθίσματα.

Η κατάσταση αυτή φαίνεται πως θα αλλάξει σύντομα, καθώς η ιαπωνική εταιρεία έχει σχέδια ανανέωσης του μοντέλου, προκειμένου να κάνει δυναμική επανένταξη στην ευρωπαϊκή αγορά. Τα πλάνα της Suzuki περιλαμβάνουν, εκτός από το παραδοσιακά τρίθυρο μοντέλο, μια πεντάθυρη έκδοση με μακρύτερο μεταξόνιο, καθώς και μια έκδοση Pick-Up για επαγγελματίες.

Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα, φαίνεται πως η Suzuki θα εντάξει στον στόλο κινητήρων της ήπια υβριδικά συστήματα κίνησης. Το γενικότερο πλάνο της εταιρείας για την ευρωπαϊκή αγορά κάνει λόγο για πέντε νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα έως το 2030. Κατά τις εκτιμήσεις της, τα πέντε νέα ηλεκτρικά μοντέλα θα εκπροσωπούν το 80% των πωλήσεων της στη γηραιά ήπειρο έως το τέλος της δεκαετίας και όπως εύκολα υποθέτει κανείς από τα συνοδευτικά σκίτσα της παραπάνω στρατηγικής, ανάμεσα σε αυτά θα συγκαταλέγεται και ένα αμιγώς ηλεκτρικό Jimny.

Μέχρι την εμφάνιση του ηλεκτρικού Jimny, η ιαπωνική φίρμα δεν αποκλείεται να δημιουργήσει μια υβριδική έκδοση που θα λειτουργήσει ως «γέφυρα» ανάμεσα στη συμβατική και την ηλεκτρική εποχή του Jimny. Aν το σχέδιο ευοδωθεί, αφετηρία θα αποτελέσει κατά πάσα πιθανότητα το υβριδικό σύνολο του Vitara με ισχύ 116 ίππων και τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δικίνητη ή τετρακίνητη διαμόρφωση.