Στους τελευταίους αγώνες της Formula 1 έχουμε δει αρκετές φορές το σενάριο να προηγείται ο Max Verstappen στα τελικά στάδια και να τον πλησιάζει ο Lando Norris. Στο Grand Prix Αυστρίας, η Red Bull είχε βάλει τον εαυτό της σε αυτή τη θέση, επιλέγοντας από την Παρασκευή να διαφυλάξει δύο φρέσκα σετ σκληρής γόμας για τον αγώνα. Τα σκληρά ελαστικά δεν λειτουργούσαν καλά την Κυριακή, συνεπώς στο τελευταίο του pit stop, o Verstappen αναγκάστηκε να τοποθετήσει ένα μεταχειρισμένο (στις κατατακτήριες του σπριντ) σετ μέσης γόμας.

Ακόμα και έτσι, ο Verstappen είχε ένα υγιές προβάδισμα 8 δλ., το οποίο όμως εξανεμίστηκε στο pit stop του, όπου άργησε να ξεβιδωθεί το μπουλόνι του πίσω αριστερού τροχού. Αυτά τα γεγονότα δημιούργησαν τη μάχη των τελευταίων γύρων με τη γνωστή κατάληξη μεταξύ του Ολλανδού και του Norris στους τελευταίους γύρους του GP Αυστρίας, με τη McLaren να είναι εμφανώς ταχύτερη, όντας εφοδιασμένη με φρέσκο σετ μέσης γόμας.

Αποτελούσε προσωπική μας απορία πώς θα αντιδρούσε ο Verstappen όταν κάποια στιγμή η κυριαρχία της Red Bull ερχόταν στο τέλος της. Το 2021, όταν διεκδικούσε τον τίτλο από τον Lewis Hamilton, τον πιο επιτυχημένο οδηγό της «προηγούμενης» γενιάς, ήταν αδυσώπητος. Τώρα, με τρεις τίτλους στο παλμαρέ του και ένα πολύ μεγάλο βαθμολογικό προβάδισμα, θα μπορούσε να αντιμετωπίσει τις καταστάσεις μάχης στην πίστα με πιο ώριμο και λιγότερο προκλητικό τρόπο;

Η απάντηση στο GP Αυστρίας ήταν ένα εμφατικό όχι. Υπό την απειλή της απώλειας της νίκης, o Verstappen επέστρεψε στις τακτικές που τον χαρακτήριζαν πριν από το 2022. Στην πρώτη προσπάθεια του Norris να επιτεθεί από την εσωτερική, ο Verstappen έκλεισε την πόρτα στο φρενάρισμα, και ο Βρετανός ίσα που πρόλαβε να αποφύγει τη σύγκρουση. Πρόκειται για γνωστή τακτική του Verstappen, για την οποία δημιουργήθηκε ειδικά κανονισμός που απαγορεύει τέτοιες κινήσεις.

Στη δεύτερη απόπειρά του από την εσωτερική στη στροφή 3, ο Norris ήταν πολύ πιο προσεκτικός και διατήρησε μεγάλη απόσταση από τη Red Bull. Ωστόσο, επειδή βρισκόταν πολύ κοντά στην άκρη της πίστας στην εσωτερική, στην αντίθετη πλευρά από την αγωνιστική γραμμή, όταν έστριψε το τιμόνι, μπλόκαρε τα φρένα του και βγήκε εκτός πίστας. Ο Norris ήταν δίκαιος, παραχωρώντας τη θέση άμεσα, αλλά αυτή η παράβαση θα του έφερνε ποινή 5 δλ., καθώς είχε δεχθεί προειδοποιητική λευκή/μαύρη σημαία για υπέρβαση των ορίων πίστας 3 φορές.