Τα μηχανάκια μικρού κυβισμού αποτελούν μια παραδοσιακά αγαπημένη επιλογή για τους ελληνικούς δρόμους καθώς είναι οικονομικά τόσο στην αγορά όσο και στη συντήρηση, ενώ προσφέρουν εύκολη και άνετη μετακίνηση εντός του αστικού ιστού.

Μάλιστα, από τα μέσα του 2021 ισχύει η ισοδυναμία των διπλωμάτων οδήγησης αυτοκινήτου (κατηγορία Β) και δικύκλου χαμηλού κυβισμού (κατηγορία Α1). Πρακτικά αυτό σημαίνει πως, οι κάτοχοι άδειας οδήγησης αυτοκινήτου έχουν το δικαίωμα, εφόσον τηρούν κάποιες προϋποθέσεις, να οδηγούν και μηχανή με κινητήρα έως 125 κυβικά.

Παραθέτουμε παρακάτω 3 νέα μηχανάκια με κινητήρες έως 125 κυβικά, καθώς και σχετικά links με περισσότερες πληροφορίες.

Η Voge, με το το SR1 ΑDV των 125 κ. εκ., απευθύνεται σε κοινό από το χώρο του αυτοκινήτου και εν γένει νέους αναβάτες, κατόχους διπλώματος αυτοκινήτου και Α1, αντίστοιχα. Σε συνδυασμό με επιθετική εμφάνιση, τα πάνελ του αμαξώματος είναι στιβαρά και με το υψηλής αντοχής ατσάλινο πλαίσιο, επιτρέπουν στο scooter να αντιμετωπίζει δύσκολες συνθήκες, ενώ τα Full LED φωτιστικά σώματα διασφαλίζουν τη νυχτερινή ορατότητα.

Ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας των 125cc με το ψυγείο ενσωματωμένο στο κάρτερ διατηρεί την κατανάλωση καυσίμου σε χαμηλά επίπεδα, ενώ η ύπαρξη στάνταρ συστήματος ελέγχου πρόσφυσης (Traction Control) επαναφέρει τα πράγματα στη θέση τους σε κάθε οδηγική υπερβολή, ενώ το SR1 ADV διαθέτει δικάναλο ΑBS.

Η τιμή του νέου SR1 ADV διαμορφώνεται στα 2.895 € και το μοντέλο διατίθεται σε δύο χρωματικούς συνδυασμούς: Μαύρο/Γκρι και Κόκκινο/Γκρι. Συνοδεύεται από εγγύηση 2 ετών χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων, και για την απόκτησή του υπάρχει δυνατότητα αποπληρωμής μέχρι 72 δόσεις χωρίς προκαταβολή μέσω των χρηματοδοτικών προγραμμάτων της εταιρείας.

Δείτε περισσότερα για το Voge SR1 ADV
Το νέο LTM 125 της QJMotor έρχεται να προστεθεί στην σύγχρονη τεχνολογικά γκάμα scooter, φέρνοντας μαζί του τη διαχρονική σχεδιαστική αύρα των ’60s. Οι στρογγυλοί καθρέπτες, η διχρωμία για το ανάγλυφο κάλυμμα της σέλας με τις διπλές εξωτερικές ραφές και το τρισδιάστατο σήμα της QJMotor κάτω από τον προβολέα, δίνουν ρετρό και πλούσιο χαρακτήρα στο νέο LTM 125. Το επίπεδο πάτωμα χωρίς κεντρικό τούνελ έχει μεγάλη επιφάνεια που διευκολύνει την καθημερινή και συχνή χρήση του νέου LTM 125, αποτελώντας παράλληλα και έναν επιπλέον χώρο φόρτωσης.

Ο τετράχρονος κινητήρας των 125 κυβικών έχει κατανάλωση 2.3 λίτρα/100 χιλιόμετρα (WMTC3) και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 6 λίτρων, χαρίζουν στο νέο LTM 125 σύμφωνα με την QJMotor μεγάλη αυτονομία και οικονομία χρήσης.

Το νέο QJMotor LTM 125 ABS διατίθεται σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς και η προτεινόμενη τιμή λιανικής είναι 1.995 ευρώ.

Το παπί της UM εφοδιάζεται με τροχούς 17 ιντσών και με φώτα LED περιφερειακά, που συμβάλλουν στην ασφάλεια των μετακινήσεων. Εξοπλίζεται επίσης τόσο με σχάρα πίσω όσο και με μια έξτρα σχάρα τοποθέτησης αντικειμένων στην «ποδιά» του.

Το UM Flash εφοδιάζεται με έναν 4χρονο κινητήρα, με ηλεκτρονικό ψεκασμό, 125 cc συνολικής απόδοσης 8,6 ίππων και 8,8 Nm ροπής. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 4 σχέσεων. Με ρεζερβουάρ 4 λίτρων και με μέση εργοστασιακή κατανάλωση 1,7 λτ./100 χλμ., το παπί της αμερικάνικης UM έχει θεωρητική αυτονομία που αγγίζει τα 240 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.