Δοκιμάζουμε το MG4 XPower με τους 435 ηλεκτρικούς ίππους
MG4 XPower: Προηγήθηκαν οι θετικές εντυπώσεις ένα χρόνο πριν στο λανσάρισμα του MG4. Τόσο η Excite με ηλεκτροκινητήρα 170 ίππων, μπαταρία 51 kWh και ισχύ φόρτισης έως 88 kW που υπόσχεται μια αυτονομία 350 χλμ., όσο και η Exclusive με την ισχύ στους 204 ίππους, την μπαταρία των 64 kWh να δέχεται ισχύ φόρτισης έως 135 kW και με την αυτονομία στα 450 χλμ., έδωσαν εντυπώσεις που είχαν και εξακολουθούν να έχουν θετικό πρόσημο.
Τώρα, με τους διπλάσιους και βάλε ίππους και με το συνοδευτικό XPower, βρίσκεις λόγους για μια επιπλέον υπόκλιση στην MG που καταφέρνει να δίνει στην αγορά τόσους φτηνούς ηλεκτρικούς ίππους.
Και όλα αυτά τα προσφέρει σε ένα περιτύλιγμα καθόλα αξιοπρεπές, χωρίς να αφήνει δικαίωμα στους επικριτές του για σχόλια περί συμβιβασμού σε ποιότητα ή εξοπλισμό.
Πρώτη εικόνα
Σχεδιαστικά στοιχεία από coupe και hatchback
Αιχμηρό και εντυπωσιακό με μήκος 4,3 μέτρα
Αναβιώνει το όνομα «XPower» στην ηλεκτρική του υπόσταση
Αιχμηρό και εντυπωσιακό! Από την γένεσή του ένα MG4 τραβάει το βλέμμα όντας πετυχημένο, ενώ ο εξωστρεφής σχεδιασμός του ηλεκτρικού MG4, στην υπόθεση XPower, χωρίς να υπερβάλει οπτικά παραπάνω από την κεντρική ιδέα σχεδιασμού, κάνει την διαφορά!
Λίγο αυτό το ματ Hunter Green της δοκιμής, λίγο η διπλή πίσω αεροτομή και κυρίως οι πορτοκαλί δαγκάνες που πίσω από τροχούς 18” αγκαλιάζουν θηριώδεις αεριζόμενες δισκόπλακες (345 χιλ. μπροστά και 340 χιλ. πίσω) και δίνουν το στίγμα της ιδιαιτερότητας μιας κορυφαίας hot hatchback έκδοσης, αναβιώνοντας ταυτόχρονα το ιστορικά συνδεδεμένο με την MG, «XPower».
Εσωτερικός κόσμος
Πλούσιος εξοπλισμός και τεχνολογίες
Ευρυχωρία για επιβάτες και 363 λίτρα για αποσκευές
Digital ενημέρωση από ψηφιακό πίνακα οργάνων και infotainment 10,2”
Με μήκος περίπου στα 4,3μ. και με μεταξόνιο ένα τσικ πάνω από τα 2,7 μ., το hatchback με την coupe αισθητική προσφέρει ρεαλισμό χρήσης και όχι μόνο μόστρα. Η πρακτικότητα από τις μεγάλες πίσω πόρτες κάνουν φιλόξενο ένα σαλόνι για επιβάτες που δεν αναλώνεται σε εντυπωσιασμούς, αλλά σερβίρεται με minimal σχεδιασμό.
Παρόλα αυτά τίποτα δεν του λείπει με τις δύο οθόνες στο ταμπλό και τον περιστροφικό διακόπτη για την επιλογής κίνησης, να αποτελούν τα σχεδιαστικά high-lights, ενώ η σπορ πινελιά αφορά τα μπάκετ καθίσματα με επενδύσεις από αλκαντάρα και κόκκινες ραφές. Ίδιες με τα απλά αδέρφια MG4 παραμένουν και οι λειτουργίες του infotainment που ελέγχονται από μια σβέλτη σε απόκριση οθόνη αφής 10,25’’ που προσφέρει ενσύρματο Android Auto ή Apple CarPlay και τα προφίλ οδήγησης.
Στο πρακτικό κομμάτι της συμβίωσης με ένα MG4 XPower το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 363 λίτρων που αυξάνει στα 1.177 με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος.
Οδηγικός χαρακτήρας
Τρία mode (Eco, Normal, Sport) φροντίζουν για τον τρόπο απόδοσης
Εντυπωσιακό 0-100 σε 3,8” αλλά και 5 αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP
Βασική προτεραιότητα η απόδοση και η αποτελεσματικότητα (25% πιο σφιχτή ανάρτηση)
Αν δεν σε παίρνει να αποκτήσεις τις επιδόσεις μιας ηλεκτρικής Porsche Taycan 4S, το MG4 XPower είναι το ιδανικό γεννόσημο. Δυο ηλεκτροκινητήρες για τετρακίνηση, αλλά κυρίως για συνδυαστική απόδοση 435 ίππων και 600 Nm ροπής καταφέρνουν να υπερνικήσουν τα σχεδόν 1.900 κιλά και τα 3,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα να γίνεται πραγματικότητα.
Η θεωρητική αυτονομία των 385 χλμ. μπορεί να γίνει εφικτή όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν. Δηλαδή με χρήση εντονότερης ανάκτησης ενέργειας, σύνεση στην πίεση του πεντάλ ενέργειας και αποφυγή ανηφόρων. Πρακτικά λίγο δύσκολο για το ανάγλυφο της Ελλάδας, οπότε ο ρεαλιστικός στόχος των 250-300 χλμ. αυτονομίας, έρχεται χωρίς να συμβιβάζεις τον τρόπο έκφρασης του δεξιού ποδιού.
Άλλωστε μην ξεχνάτε είναι γλυκό το γκάζι και στο XPower περισσεύει και παρασύρει. Όσον αφορά την προίκα του είναι ιδιαιτέρως πλούσια και με στοιχεία που τονώνουν τον σπορ χαρακτήρα. Η δυνατότητα χρονομέτρησης σε πίστα, το Launch Control και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, είναι μερικά από τα δεδομένα που κάνουν την ζωή του απαιτητικού καλύτερη.
H νέα πλατφόρμα Modular Scalable (MSP) της MG έχει τοποθετημένη στο πάτωμα μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου 64 kWh που έχει τη δυνατότητα για γρήγορη φόρτιση: 10-80% σε 26’ σε ταχυφορτιστή DC.
Στην πράξη, αποδεικνύεται ένα ευέλικτο ηλεκτρικό hatchback με πλούσια φαρέτρα έξυπνων τεχνολογιών και ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά οδήγησης. Δείχνει και αφήνει παιχνιδιάρικες προσδοκίες πίσω από το τιμόνι του, που μέχρι ένα σημείο τις υλοποιεί. Επιταχύνει δαιμονισμένα, αλλά πάντα χωρίς ευτράπελα και διαπρέπει σε επιδόσεις όπως δηλώνουν και οι αριθμοί.
Τελικά;
Λειτουργικό, compact αλλά και ευρύχωρο, το MG4 XPower είναι μία πρωτοποριακή πρόταση που επιτρέπει τη φτηνή μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση με bonus επιδόσεις που πριν ελάχιστα χρόνια πίσω προσέγγιζες μόνο με φαρδύ πλατύ μισθό και παχουλό πορτοφόλι. Τώρα με την κρατική επιδότηση του «κινούμαι ηλεκτρικά 3» αποκτάς με κάτι παραπάνω από 35 χιλιάρικα μια θέση σε επιδόσεις επιπέδου supercar, πακέτο με γήινα δεδομένα συμπεριφοράς αποτελεσματικότητας και ασφάλειας. Τα ζωηρά, μοντέρνα και ευέλικτα χαρακτηριστικά εκφράζουν την νέα εποχή MG και το XPower σε προσκαλεί στη ζωντάνια μιας νεανικής μάρκας 100 ετών που ανακάμπτει.
Τώρα, με τους διπλάσιους και βάλε ίππους και με το συνοδευτικό XPower, βρίσκεις λόγους για μια επιπλέον υπόκλιση στην MG που καταφέρνει να δίνει στην αγορά τόσους φτηνούς ηλεκτρικούς ίππους.
Και όλα αυτά τα προσφέρει σε ένα περιτύλιγμα καθόλα αξιοπρεπές, χωρίς να αφήνει δικαίωμα στους επικριτές του για σχόλια περί συμβιβασμού σε ποιότητα ή εξοπλισμό.
Πρώτη εικόνα
Σχεδιαστικά στοιχεία από coupe και hatchback
Αιχμηρό και εντυπωσιακό με μήκος 4,3 μέτρα
Αναβιώνει το όνομα «XPower» στην ηλεκτρική του υπόσταση
Αιχμηρό και εντυπωσιακό! Από την γένεσή του ένα MG4 τραβάει το βλέμμα όντας πετυχημένο, ενώ ο εξωστρεφής σχεδιασμός του ηλεκτρικού MG4, στην υπόθεση XPower, χωρίς να υπερβάλει οπτικά παραπάνω από την κεντρική ιδέα σχεδιασμού, κάνει την διαφορά!
Λίγο αυτό το ματ Hunter Green της δοκιμής, λίγο η διπλή πίσω αεροτομή και κυρίως οι πορτοκαλί δαγκάνες που πίσω από τροχούς 18” αγκαλιάζουν θηριώδεις αεριζόμενες δισκόπλακες (345 χιλ. μπροστά και 340 χιλ. πίσω) και δίνουν το στίγμα της ιδιαιτερότητας μιας κορυφαίας hot hatchback έκδοσης, αναβιώνοντας ταυτόχρονα το ιστορικά συνδεδεμένο με την MG, «XPower».
Εσωτερικός κόσμος
Πλούσιος εξοπλισμός και τεχνολογίες
Ευρυχωρία για επιβάτες και 363 λίτρα για αποσκευές
Digital ενημέρωση από ψηφιακό πίνακα οργάνων και infotainment 10,2”
Με μήκος περίπου στα 4,3μ. και με μεταξόνιο ένα τσικ πάνω από τα 2,7 μ., το hatchback με την coupe αισθητική προσφέρει ρεαλισμό χρήσης και όχι μόνο μόστρα. Η πρακτικότητα από τις μεγάλες πίσω πόρτες κάνουν φιλόξενο ένα σαλόνι για επιβάτες που δεν αναλώνεται σε εντυπωσιασμούς, αλλά σερβίρεται με minimal σχεδιασμό.
Παρόλα αυτά τίποτα δεν του λείπει με τις δύο οθόνες στο ταμπλό και τον περιστροφικό διακόπτη για την επιλογής κίνησης, να αποτελούν τα σχεδιαστικά high-lights, ενώ η σπορ πινελιά αφορά τα μπάκετ καθίσματα με επενδύσεις από αλκαντάρα και κόκκινες ραφές. Ίδιες με τα απλά αδέρφια MG4 παραμένουν και οι λειτουργίες του infotainment που ελέγχονται από μια σβέλτη σε απόκριση οθόνη αφής 10,25’’ που προσφέρει ενσύρματο Android Auto ή Apple CarPlay και τα προφίλ οδήγησης.
Στο πρακτικό κομμάτι της συμβίωσης με ένα MG4 XPower το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 363 λίτρων που αυξάνει στα 1.177 με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος.
Οδηγικός χαρακτήρας
Τρία mode (Eco, Normal, Sport) φροντίζουν για τον τρόπο απόδοσης
Εντυπωσιακό 0-100 σε 3,8” αλλά και 5 αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP
Βασική προτεραιότητα η απόδοση και η αποτελεσματικότητα (25% πιο σφιχτή ανάρτηση)
Αν δεν σε παίρνει να αποκτήσεις τις επιδόσεις μιας ηλεκτρικής Porsche Taycan 4S, το MG4 XPower είναι το ιδανικό γεννόσημο. Δυο ηλεκτροκινητήρες για τετρακίνηση, αλλά κυρίως για συνδυαστική απόδοση 435 ίππων και 600 Nm ροπής καταφέρνουν να υπερνικήσουν τα σχεδόν 1.900 κιλά και τα 3,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα να γίνεται πραγματικότητα.
Η θεωρητική αυτονομία των 385 χλμ. μπορεί να γίνει εφικτή όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν. Δηλαδή με χρήση εντονότερης ανάκτησης ενέργειας, σύνεση στην πίεση του πεντάλ ενέργειας και αποφυγή ανηφόρων. Πρακτικά λίγο δύσκολο για το ανάγλυφο της Ελλάδας, οπότε ο ρεαλιστικός στόχος των 250-300 χλμ. αυτονομίας, έρχεται χωρίς να συμβιβάζεις τον τρόπο έκφρασης του δεξιού ποδιού.
Άλλωστε μην ξεχνάτε είναι γλυκό το γκάζι και στο XPower περισσεύει και παρασύρει. Όσον αφορά την προίκα του είναι ιδιαιτέρως πλούσια και με στοιχεία που τονώνουν τον σπορ χαρακτήρα. Η δυνατότητα χρονομέτρησης σε πίστα, το Launch Control και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, είναι μερικά από τα δεδομένα που κάνουν την ζωή του απαιτητικού καλύτερη.
H νέα πλατφόρμα Modular Scalable (MSP) της MG έχει τοποθετημένη στο πάτωμα μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου 64 kWh που έχει τη δυνατότητα για γρήγορη φόρτιση: 10-80% σε 26’ σε ταχυφορτιστή DC.
Στην πράξη, αποδεικνύεται ένα ευέλικτο ηλεκτρικό hatchback με πλούσια φαρέτρα έξυπνων τεχνολογιών και ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά οδήγησης. Δείχνει και αφήνει παιχνιδιάρικες προσδοκίες πίσω από το τιμόνι του, που μέχρι ένα σημείο τις υλοποιεί. Επιταχύνει δαιμονισμένα, αλλά πάντα χωρίς ευτράπελα και διαπρέπει σε επιδόσεις όπως δηλώνουν και οι αριθμοί.
Τελικά;
Λειτουργικό, compact αλλά και ευρύχωρο, το MG4 XPower είναι μία πρωτοποριακή πρόταση που επιτρέπει τη φτηνή μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση με bonus επιδόσεις που πριν ελάχιστα χρόνια πίσω προσέγγιζες μόνο με φαρδύ πλατύ μισθό και παχουλό πορτοφόλι. Τώρα με την κρατική επιδότηση του «κινούμαι ηλεκτρικά 3» αποκτάς με κάτι παραπάνω από 35 χιλιάρικα μια θέση σε επιδόσεις επιπέδου supercar, πακέτο με γήινα δεδομένα συμπεριφοράς αποτελεσματικότητας και ασφάλειας. Τα ζωηρά, μοντέρνα και ευέλικτα χαρακτηριστικά εκφράζουν την νέα εποχή MG και το XPower σε προσκαλεί στη ζωντάνια μιας νεανικής μάρκας 100 ετών που ανακάμπτει.