Οδηγούμε τo νέo Lancia Ypsilon στην Ιταλία
Είναι η Lancia έτοιμη να επιστρέψει; Η ετυμηγορία της μητρικής εταιρείας Stellantis θα εξαρτηθεί από το αν πιστεύει ότι μπορεί να στριμώξει μια ιδιόρρυθμη ιταλική μάρκα στην υπάρχουσα γκάμα της, σε μια ελαφρώς πιο πολυτελή πορεία σε σχέση με την Alfa Romeo, αλλά παράλληλη ταυτόχρονα με εκείνη της DS.
Σε κάθε περίπτωση θα χρειαστεί μια γκάμα πολλών μοντέλων, πέρα από το πρόσφατα αναγεννημένο Ypsilon. Το οποίο είχαμε μια πρώιμη ευκαιρία να δούμε πόσο διαφορετική αίσθηση δίνει σε σχέση με τους υπόλοιπους συγγενείς του, τόσο σε αμιγώς ηλεκτρική όσο και σε ήπια υβριδική μορφή.
Λέμε για το «αναγεννημένο» Ypsilon, αλλά στην πραγματικότητα πρόκειται για την τέταρτη γενιά ενός μοντέλου που, στην προηγούμενη ενσάρκωσή του, έχοντας ως βάση το Fiat 500, εξακολουθούσε να είναι το τρίτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στην Ιταλία το 2023. Ωστόσο, η Lancia έχει πολύ περισσότερες φιλοδοξίες με αυτή την έκδοση – και οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές.
Σε κάθε περίπτωση θα χρειαστεί μια γκάμα πολλών μοντέλων, πέρα από το πρόσφατα αναγεννημένο Ypsilon. Το οποίο είχαμε μια πρώιμη ευκαιρία να δούμε πόσο διαφορετική αίσθηση δίνει σε σχέση με τους υπόλοιπους συγγενείς του, τόσο σε αμιγώς ηλεκτρική όσο και σε ήπια υβριδική μορφή.
Λέμε για το «αναγεννημένο» Ypsilon, αλλά στην πραγματικότητα πρόκειται για την τέταρτη γενιά ενός μοντέλου που, στην προηγούμενη ενσάρκωσή του, έχοντας ως βάση το Fiat 500, εξακολουθούσε να είναι το τρίτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στην Ιταλία το 2023. Ωστόσο, η Lancia έχει πολύ περισσότερες φιλοδοξίες με αυτή την έκδοση – και οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές.