H Audi παρουσίασε το νέο A6 e-tron με έως 726 χλμ. αυτονομία
To νέο Audi A6 e-tron έκανε και επίσημα το ντεμπούτο του, με αεροδυναμικό σχεδιασμό και μια γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών κινητήριων συνόλων.
Μαζί παρουσιάστηκαν τόσο η Sportback όσο και η Avant έκδοση, όπως έγινε και με το νέο Α5 δύο εβδομάδες πριν.
Το πρώτο πράγμα που ξεχωρίζει στον σχεδιασμό του νέου Α6 είναι η υιοθέτηση της Sportback γραμμής στην θέση της sedan αισθητικής του προηγούμενου μοντέλου, όπως ακριβώς και στο νέο Α5. Το πορτμπαγκάζ επομένως έχει τους αρμούς του στην οροφή και όχι στην βάση του παραθύρου, κάτι που προσφέρει αυξημένη πρακτικότητα. Αν βέβαια η πρακτικότητα είναι η κύρια προτεραιότητα, τότε πιο κατάλληλη είναι η station wagon έκδοση Avant.
Εξωτερικά, οι γραμμές του αμαξώματος δημιουργούν ένα στιβαρό στήσιμο, ενώ το μετατρόχιο είναι φαρδύτερο, δίνοντας μια πιο επιβλητική στάση στον δρόμο. Οι διακριτικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες τραβούν το βλέμμα προς το πίσω μέρος, στα τρισδιάστατα πίσω φωτιστικά σώματα LED. Εκεί βρίσκεται και το σήμα της Audi, το οποίο είναι επίσης φωτιζόμενο.
Ο πίσω μαύρος διαχύτης και το τετραγωνισμένο πορτ μπαγκάζ ολοκληρώνουν το σύνολο. Οι αλλαγές αυτές μειώνουν τον συντελεστή αντίστασης αέρα, με το Sportback μοντέλο να έχει Cd 0,21, ένα νούμερο αρκετά εντυπωσιακό.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι τρεις οθόνες του ταμπλό. Η μία είναι αφιερωμένη για τον οδηγό, με διαγώνιο 11,9 ίντσες η οποία ενώνεται με το κυρτό προς τον οδηγό πάνελ που ενσωματώνει την οθόνη του infotainment, διαμέτρου 14,5 ίντσες. Μπροστά από τον συνοδηγό υπάρχει μια οθόνη 10,9 ιντσών με τεχνολογία που κόβει το οπτικό πεδίο του οδηγού σε αυτήν, όταν το όχημα κινείται.
Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχουν ψηφιακοί καθρέφτες, οι οποίοι αντικαθιστούν τους παραδοσιακούς γυάλινους καθρέφτες και συντελούν στην χαμηλή αεροδυναμική αντίσταση. Το Audi A6 e-tron διατίθεται επίσης με ηλεκτροχρωματική οροφή η οποία μπορεί να γίνει από αδιαφανής σε διάφανη και το αντίστροφο με το πάτημα ενός κουμπιού.
Σε άλλα σημεία, η Audi έχει εγκαταστήσει αυτό που η ίδια αποκαλεί «soft wrap» – ένα υφασμάτινο πάνελ που εκτείνεται από πόρτα σε πόρτα σε όλο το πλάτος του ταμπλό. Η εταιρεία υποστηρίζει πως δημιουργεί «μια ομοιογενή αίσθηση χώρου», τονίζοντας τις «προσανατολισμένες στην άνεση» περιοχές του εσωτερικού.
Από το λανσάρισμα του Α6 e-tron δύο εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες: το A6 Sportback/Avant e-tron performance και το S6 Sportback/Avant e-tron. Το A6 e-tron performance έχει ηλεκτροκινητήρα 367 ίππων και είναι πισωκίνητο, ενώ επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα.
Το S6 e-tron χρησιμοποιεί τετρακίνηση quattro και αποδίδει 503 ίππους. Με χρήση launch control η ιπποδύναμη αυξάνεται στους 550 ίππους, η οποία επιταχύνει το αυτοκίνητο από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα είναι 240 χλμ./ώρα.
Η θεωρητική αυτονομία των νέων A6 και S6 e-tron υπολογίζεται στα 724 χιλιόμετρα για την έκδοση Sportback και 692 χιλιόμετρα για την έκδοση Avant. H ταχύτητα φόρτισης – χάρη και στην αρχιτεκτονική των 800V – υπολογίζεται στα 270 kW που σημαίνει ότι με μια φόρτιση 10 λεπτών σε κατάλληλο φορτιστή, μπορεί να αποκτήσει έως και 310 χιλιόμετρα αυτονομίας.
Στόχος της γερμανικής εταιρείας είναι να ξεκινήσει την εμπορική διάθεση του Α6 e-tron στα τέλη του 2024.
Μαζί παρουσιάστηκαν τόσο η Sportback όσο και η Avant έκδοση, όπως έγινε και με το νέο Α5 δύο εβδομάδες πριν.
Το πρώτο πράγμα που ξεχωρίζει στον σχεδιασμό του νέου Α6 είναι η υιοθέτηση της Sportback γραμμής στην θέση της sedan αισθητικής του προηγούμενου μοντέλου, όπως ακριβώς και στο νέο Α5. Το πορτμπαγκάζ επομένως έχει τους αρμούς του στην οροφή και όχι στην βάση του παραθύρου, κάτι που προσφέρει αυξημένη πρακτικότητα. Αν βέβαια η πρακτικότητα είναι η κύρια προτεραιότητα, τότε πιο κατάλληλη είναι η station wagon έκδοση Avant.
Εξωτερικά, οι γραμμές του αμαξώματος δημιουργούν ένα στιβαρό στήσιμο, ενώ το μετατρόχιο είναι φαρδύτερο, δίνοντας μια πιο επιβλητική στάση στον δρόμο. Οι διακριτικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες τραβούν το βλέμμα προς το πίσω μέρος, στα τρισδιάστατα πίσω φωτιστικά σώματα LED. Εκεί βρίσκεται και το σήμα της Audi, το οποίο είναι επίσης φωτιζόμενο.
Ο πίσω μαύρος διαχύτης και το τετραγωνισμένο πορτ μπαγκάζ ολοκληρώνουν το σύνολο. Οι αλλαγές αυτές μειώνουν τον συντελεστή αντίστασης αέρα, με το Sportback μοντέλο να έχει Cd 0,21, ένα νούμερο αρκετά εντυπωσιακό.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι τρεις οθόνες του ταμπλό. Η μία είναι αφιερωμένη για τον οδηγό, με διαγώνιο 11,9 ίντσες η οποία ενώνεται με το κυρτό προς τον οδηγό πάνελ που ενσωματώνει την οθόνη του infotainment, διαμέτρου 14,5 ίντσες. Μπροστά από τον συνοδηγό υπάρχει μια οθόνη 10,9 ιντσών με τεχνολογία που κόβει το οπτικό πεδίο του οδηγού σε αυτήν, όταν το όχημα κινείται.
Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχουν ψηφιακοί καθρέφτες, οι οποίοι αντικαθιστούν τους παραδοσιακούς γυάλινους καθρέφτες και συντελούν στην χαμηλή αεροδυναμική αντίσταση. Το Audi A6 e-tron διατίθεται επίσης με ηλεκτροχρωματική οροφή η οποία μπορεί να γίνει από αδιαφανής σε διάφανη και το αντίστροφο με το πάτημα ενός κουμπιού.
Σε άλλα σημεία, η Audi έχει εγκαταστήσει αυτό που η ίδια αποκαλεί «soft wrap» – ένα υφασμάτινο πάνελ που εκτείνεται από πόρτα σε πόρτα σε όλο το πλάτος του ταμπλό. Η εταιρεία υποστηρίζει πως δημιουργεί «μια ομοιογενή αίσθηση χώρου», τονίζοντας τις «προσανατολισμένες στην άνεση» περιοχές του εσωτερικού.
Από το λανσάρισμα του Α6 e-tron δύο εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες: το A6 Sportback/Avant e-tron performance και το S6 Sportback/Avant e-tron. Το A6 e-tron performance έχει ηλεκτροκινητήρα 367 ίππων και είναι πισωκίνητο, ενώ επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα.
Το S6 e-tron χρησιμοποιεί τετρακίνηση quattro και αποδίδει 503 ίππους. Με χρήση launch control η ιπποδύναμη αυξάνεται στους 550 ίππους, η οποία επιταχύνει το αυτοκίνητο από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα είναι 240 χλμ./ώρα.
Η θεωρητική αυτονομία των νέων A6 και S6 e-tron υπολογίζεται στα 724 χιλιόμετρα για την έκδοση Sportback και 692 χιλιόμετρα για την έκδοση Avant. H ταχύτητα φόρτισης – χάρη και στην αρχιτεκτονική των 800V – υπολογίζεται στα 270 kW που σημαίνει ότι με μια φόρτιση 10 λεπτών σε κατάλληλο φορτιστή, μπορεί να αποκτήσει έως και 310 χιλιόμετρα αυτονομίας.
Στόχος της γερμανικής εταιρείας είναι να ξεκινήσει την εμπορική διάθεση του Α6 e-tron στα τέλη του 2024.