Είναι εντυπωσιακό το πόσο συχνά συναντάς το νέο Toyota C-HR στους ελληνικούς δρόμους, παρότι δεν πάει καιρός από το επίσημο λανσάρισμά του στη χώρα μας. Είναι ολοφάνερο πως το νέο ιαπωνικό C-SUV συνεχίζει ακριβώς από εκεί που σταμάτησε η εξαιρετικά πετυχημένη εμπορικά πρώτη γενιά, διεκδικώντας μάλιστα με αξιώσεις τον τίτλο του Best Seller της κατηγορίας για το 2024.

 

Έχοντας ήδη δοκιμάσει την πιο δημοφιλή έκδοση HEV των 1.800 κ.εκ. με τους 140 ίππους, ήρθε η ώρα να δούμε πώς τα καταφέρνει και η τετρακίνητη εκδοχή της γκάμας με το υβριδικό σύστημα των σχεδόν 200 ίππων.

 

Ομοιότητες και διαφορές

Εμφανισιακά, αν εξαιρέσει κανείς τα λογότυπα AWD-i χαμηλά στις πίσω πόρτες, δεν υπάρχει τίποτα που να μαρτυρά πως πρόκειται για το C-HR HEV 200 AWD-i.

  

Βέβαια, το δικό μας τυχαίνει να είναι στην ειδική έκδοση λανσαρίσματος Premiere Edition με την ιδιαίτερη διχρωμία που συνδυάζει το “Sulphur” (κίτρινο του θείου) με μαύρο και κάνει την αιχμηρή κουπέ σιλουέτα να δείχνει ακόμη πιο τολμηρή και ντιζαϊνάτη.

 

Το εσωτερικό είναι φυσικά πλουσιότερο, καθώς έχει στάνταρ δερμάτινα διάτρητα καθίσματα με ραφές αντίθεσης στην ίδια απόχρωση Sulphur, head-up display, πανοραμική ηλιοροφή και ηχοσύστημα της JBL με 9 ηχεία.

 

Διατηρούνται φυσικά η προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, η οδηγοκεντρική σχεδίαση του ταμπλό, η ψηλή θέση οδήγησης με τη μέτρια ορατότητα προς τα πίσω, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός με 64 χρώματα και οι δύο οθόνες.

 

Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3’’ και στο κέντρο η κεντρική οθόνη αφής 12,3’’ του infotainment, η οποία διαθέτει σύστημα πλοήγησης, ενσωματωμένο φωνητικό βοηθό και υπηρεσίες MyToyota, ασύρματη σύνδεση smartphone μέσω Apple CarPlay ή Android Auto, δυνατότητα over-the-air ενημερώσεων και προβολή της εικόνας από την κάμερα οπισθοπορείας.

 

Όπως και στη μικρή έκδοση των 140 ίππων, έτσι κι εδώ οι χώροι δεν είναι ανάμεσα στα δυνατά σημεία του αυτοκινήτου. Οι πίσω επιβάτες έχουν περιορισμένο (για τα δεδομένα της κατηγορίας) αέρα τόσο για τα γόνατα όσο και για το κεφάλι, ενώ το πορτμπαγκάζ της τετρακίνητης έκδοσης είναι ακόμη πιο μικρό σε σχέση με τις προσθιοκίνητες, με χωρητικότητα 362 λίτρων (έναντι 388 λτ.).