Το Skoda Superb SportLine είναι σπορτίφ αλλά παραμένει πρακτικό
Το νέο Skoda Superb παραμένει το πρακτικό, οικογενειακό αυτοκίνητο της τσεχικής μάρκας, μετά από 4 γενιές.
Όμως στην έκδοση SportLine το οικογενειακό προφίλ δέχεται σπορ παρεμβάσεις που προσφέρουν έναν νέο χαρακτήρα στο αυτοκίνητο.
Σχεδιαστικά η πιο αξιοσημείωτη αλλαγή είναι όλες οι πρόσθετες γυαλιστερές μαύρες λεπτομέρειες, όπως το περίγραμμα της μάσκας και τα πλαίσια των παραθύρων, οι ράγες οροφής και τα γράμματα Skoda στο πορτμπαγκάζ.
Ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει επίσης τροποποιηθεί ελαφρώς, ενώ υπάρχουν μοναδικά σήματα SportLine στα μπροστινά φτερά. Το σασί έχει δεχθεί τροποποιήσεις, κάνοντάς το πιο σφιχτό, ενώ η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 15 χιλιοστά. Την σπορ εμφάνιση ολοκληρώνουν οι μαύρες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, οι οποίες έρχονται στον βασικό εξοπλισμό.
Στο εσωτερικό η Skoda έχει τοποθετήσει πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι, σπορ τιμόνι τριών ακτίνων, μαύρη επένδυση οροφής, διακοσμητικά στοιχεία στο ταμπλό, ενώ οι επενδύσεις στις πόρτες θυμίζουν ανθρακονήματα. Η οθόνη του οδηγού, την οποία η εταιρεία ονομάζει Virtual Cockpit είναι 10 ιντσών και διαθέτει γραφικά ειδικά τροποποιημένα για το SportLine. Η κεντρική οθόνη αφής για το infotainment είναι 13 ιντσών.
Τα μοντέλα SportLine διαθέτουν στάνταρ ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα εμπρός καθίσματα με ρυθμίσεις μασάζ. Ωστόσο, το πακέτο «Suite Sport Design Selection» προσθέτει σπορ καθίσματα με εξαερισμό, λειτουργία μασάζ και μνήμης καθίσματος, καθώς και διάτρητη δερμάτινη επένδυση. Στον πρόσθετο εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης προβολείς δέσμης LED matrix, ηλεκτρική πίσω πόρτα που ανοίγει με το πόδι, φιμέ πίσω παρμπρίζ και πίσω πλευρικά παράθυρα, καθώς και ηλεκτρικό τιμόνι προοδευτικής διεύθυνσης.
Η Skoda ανέφερε πως όλα τα κινητήρια σύνολα του Superb θα είναι διαθέσιμα στην έκδοση SportLine. Στην hatchback μορφή διατίθεται στις ευρωπαϊκές αγορές είτε με ήπια υβριδικό βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων είτε με 2λιτρο diesel κινητήρα. Και οι δύο κινητήρες αποδίδουν 150 ίππους. To station wagon αποκτά και μια plug-in υβριδική μονάδα ισχύος, η οποία αποδίδει 204 ίππους και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 135 χιλιομέτρων.
Όμως στην έκδοση SportLine το οικογενειακό προφίλ δέχεται σπορ παρεμβάσεις που προσφέρουν έναν νέο χαρακτήρα στο αυτοκίνητο.
Σχεδιαστικά η πιο αξιοσημείωτη αλλαγή είναι όλες οι πρόσθετες γυαλιστερές μαύρες λεπτομέρειες, όπως το περίγραμμα της μάσκας και τα πλαίσια των παραθύρων, οι ράγες οροφής και τα γράμματα Skoda στο πορτμπαγκάζ.
Ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει επίσης τροποποιηθεί ελαφρώς, ενώ υπάρχουν μοναδικά σήματα SportLine στα μπροστινά φτερά. Το σασί έχει δεχθεί τροποποιήσεις, κάνοντάς το πιο σφιχτό, ενώ η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 15 χιλιοστά. Την σπορ εμφάνιση ολοκληρώνουν οι μαύρες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, οι οποίες έρχονται στον βασικό εξοπλισμό.
Στο εσωτερικό η Skoda έχει τοποθετήσει πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι, σπορ τιμόνι τριών ακτίνων, μαύρη επένδυση οροφής, διακοσμητικά στοιχεία στο ταμπλό, ενώ οι επενδύσεις στις πόρτες θυμίζουν ανθρακονήματα. Η οθόνη του οδηγού, την οποία η εταιρεία ονομάζει Virtual Cockpit είναι 10 ιντσών και διαθέτει γραφικά ειδικά τροποποιημένα για το SportLine. Η κεντρική οθόνη αφής για το infotainment είναι 13 ιντσών.
Τα μοντέλα SportLine διαθέτουν στάνταρ ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα εμπρός καθίσματα με ρυθμίσεις μασάζ. Ωστόσο, το πακέτο «Suite Sport Design Selection» προσθέτει σπορ καθίσματα με εξαερισμό, λειτουργία μασάζ και μνήμης καθίσματος, καθώς και διάτρητη δερμάτινη επένδυση. Στον πρόσθετο εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης προβολείς δέσμης LED matrix, ηλεκτρική πίσω πόρτα που ανοίγει με το πόδι, φιμέ πίσω παρμπρίζ και πίσω πλευρικά παράθυρα, καθώς και ηλεκτρικό τιμόνι προοδευτικής διεύθυνσης.
Η Skoda ανέφερε πως όλα τα κινητήρια σύνολα του Superb θα είναι διαθέσιμα στην έκδοση SportLine. Στην hatchback μορφή διατίθεται στις ευρωπαϊκές αγορές είτε με ήπια υβριδικό βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων είτε με 2λιτρο diesel κινητήρα. Και οι δύο κινητήρες αποδίδουν 150 ίππους. To station wagon αποκτά και μια plug-in υβριδική μονάδα ισχύος, η οποία αποδίδει 204 ίππους και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 135 χιλιομέτρων.