Αυτό είναι το νέο Cupra Terramar
H Cupra παρουσίασε με φόντο το America’s Cup, αγώνα σκαφών που διεξάγεται αυτή την περίοδο στην Βαρκελώνη το Terramar, ένα ολοκαίνουργιο σπορ C-SUV με coupe γραμμές.
Από τότε που η Cupra αποσχίστηκε από την Seat, απέκτησε τη δική της ταυτότητα, με ξεχωριστό σχεδιασμό ο οποίος κεντρίζει την προσοχή του κοινού.
Το Τerramar υιοθετεί την φρέσκια σχεδιαστική γλώσσα της Cupra, η οποία είναι πρωτότυπη, αλλά πιο ώριμη και όχι απαραίτητα εκκεντρική.
Οι σπορ καταβολές φαίνονται στα επιθετικά εμπρός φωτιστικά σώματα, στην μεγάλη μπροστινή μάσκα που επιτρέπει την καλύτερη ψύξη του κινητήρα, το coupe προφίλ και το φαρδύ στήσιμο.
Παρότι δεν πρόκειται για ένα «κλασικά» όμορφο SUV, είναι εντυπωσιακό και γουστόζικο, ξεχωρίζοντας από τον ανταγωνισμό. Εννέα χρώματα θα είναι διαθέσιμα για το αμάξωμα, συμπεριλαμβανομένων δύο ματ επιλογών.
Στο εσωτερικό του νέου Terramar κυριαρχεί ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας του cockpit. Η κεντρική κονσόλα έχει μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό, την οποία ακολουθεί και η οθόνη αφής 12,9 ιντσών του infotainment. Τα χειριστήρια του κλιματισμού εξακολουθούν να βρίσκονται στο κάτω μέρος της οθόνης, σε ένα πάνελ αφής, το οποίο σύμφωνα με την Cupra είναι βελτιωμένο, προσφέροντας καλύτερη απόκριση. Τα bucket καθίσματα είναι επενδεδυμένα από 100% ανακυκλωμένα υλικά.
Με μήκος αμαξώματος 4,52 μέτρα, το Cupra Terramar έχει περίπου την ίδια ευρυχωρία στην καμπίνα 5 θέσεων με το Volkswagen Tiguan – με το οποίο μοιράζεται κιόλας την αρχιτεκτονική δομή. Το πορτμπαγκάζ διαμορφώνεται στα 540 λίτρα – 10 λιγότερα από το Tiguan, ωστόσο χάρη στα συρόμενα πίσω καθίσματα ο χώρος αποσκευών φτάνει και τα 630 λίτρα.
Η γκάμα κινητήρων απαρτίζεται από 5 επιλογές, οι οποίες υιοθετούν τρεις διαφορετικές τεχνολογίες: TSI (βενζινοκινητήρας), eTSI (ήπια υβριδικό σύστημα), καθώς και τη νέα γενιά του συστήματος plug-in hybrid (eHybrid). Ο βασικός βενζινοκινητήρας ΤSI αποδίδει 150 ίππους, ενώ το κορυφαίο eHybrid σύστημα παράγει 272 ίππους.
Η Cupra κάνει λόγο για ένα SUV με «δυναμική συμπεριφορά», εν μέρει χάρη στη στάνταρ σπορ ανάρτηση και το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, αλλά και λόγω των αναβαθμίσεων στα φρένα, με εξαπίστονες μπροστινές δαγκάνες Akebono και στο προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου πλαισίου (adaptive chassis).
Οι τιμές του νέου Terramar για την ελληνική αγορά δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, ωστόσο θα βρίσκεται στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες στις αρχές του 2025.
Από τότε που η Cupra αποσχίστηκε από την Seat, απέκτησε τη δική της ταυτότητα, με ξεχωριστό σχεδιασμό ο οποίος κεντρίζει την προσοχή του κοινού.
Το Τerramar υιοθετεί την φρέσκια σχεδιαστική γλώσσα της Cupra, η οποία είναι πρωτότυπη, αλλά πιο ώριμη και όχι απαραίτητα εκκεντρική.
Οι σπορ καταβολές φαίνονται στα επιθετικά εμπρός φωτιστικά σώματα, στην μεγάλη μπροστινή μάσκα που επιτρέπει την καλύτερη ψύξη του κινητήρα, το coupe προφίλ και το φαρδύ στήσιμο.
Παρότι δεν πρόκειται για ένα «κλασικά» όμορφο SUV, είναι εντυπωσιακό και γουστόζικο, ξεχωρίζοντας από τον ανταγωνισμό. Εννέα χρώματα θα είναι διαθέσιμα για το αμάξωμα, συμπεριλαμβανομένων δύο ματ επιλογών.
Στο εσωτερικό του νέου Terramar κυριαρχεί ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας του cockpit. Η κεντρική κονσόλα έχει μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό, την οποία ακολουθεί και η οθόνη αφής 12,9 ιντσών του infotainment. Τα χειριστήρια του κλιματισμού εξακολουθούν να βρίσκονται στο κάτω μέρος της οθόνης, σε ένα πάνελ αφής, το οποίο σύμφωνα με την Cupra είναι βελτιωμένο, προσφέροντας καλύτερη απόκριση. Τα bucket καθίσματα είναι επενδεδυμένα από 100% ανακυκλωμένα υλικά.
Με μήκος αμαξώματος 4,52 μέτρα, το Cupra Terramar έχει περίπου την ίδια ευρυχωρία στην καμπίνα 5 θέσεων με το Volkswagen Tiguan – με το οποίο μοιράζεται κιόλας την αρχιτεκτονική δομή. Το πορτμπαγκάζ διαμορφώνεται στα 540 λίτρα – 10 λιγότερα από το Tiguan, ωστόσο χάρη στα συρόμενα πίσω καθίσματα ο χώρος αποσκευών φτάνει και τα 630 λίτρα.
Η γκάμα κινητήρων απαρτίζεται από 5 επιλογές, οι οποίες υιοθετούν τρεις διαφορετικές τεχνολογίες: TSI (βενζινοκινητήρας), eTSI (ήπια υβριδικό σύστημα), καθώς και τη νέα γενιά του συστήματος plug-in hybrid (eHybrid). Ο βασικός βενζινοκινητήρας ΤSI αποδίδει 150 ίππους, ενώ το κορυφαίο eHybrid σύστημα παράγει 272 ίππους.
Η Cupra κάνει λόγο για ένα SUV με «δυναμική συμπεριφορά», εν μέρει χάρη στη στάνταρ σπορ ανάρτηση και το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, αλλά και λόγω των αναβαθμίσεων στα φρένα, με εξαπίστονες μπροστινές δαγκάνες Akebono και στο προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου πλαισίου (adaptive chassis).
Οι τιμές του νέου Terramar για την ελληνική αγορά δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, ωστόσο θα βρίσκεται στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες στις αρχές του 2025.