Η Mercedes-Benz θα είναι η πρώτη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία που θα φέρει στα μοντέλα της ένα σύστημα διεύθυνσης «steer-by-wire», αρχής γενομένης από την ανανεωμένη EQS το 2026.

Μέχρι και σήμερα, τα περισσότερα αυτοκίνητα παραγωγής συνδέουν απευθείας το τιμόνι με τους μπροστινούς τροχούς, μέσω μιας κρεμαγιέρας και της κολώνας του τιμονιού. Η σύνδεση αυτή ήταν 100% μηχανική, με υδραυλική ή ηλεκτρική υποβοήθηση στην κρεμαγιέρα.

Το νέο σύστημα steer-by-wire έρχεται να αντικαταστήσει ουσιαστικά την κολώνα του τιμονιού με ένα ηλεκτρικό μοτέρ στο τιμόνι και με μια σειρά από αισθητήρες. Αυτό μπορεί να προσφέρει στον οδηγό διαφορετική αίσθηση, ανάλογα με:

την ταχύτητα που κινείται το όχημα,
τον δρόμο στον οποίο βρίσκεται και
τις κινήσεις που κάνει ο οδηγός κρατώντας το τιμόνι.

Αν ο οδηγός θέλει να στρίψει, το ειδικό λογισμικό υπολογίζει τις μετρήσεις από τους αισθητήρες και σε συνδυασμό με άλλες παραμέτρους στρίβει τους τροχούς του οχήματος.

*Διαβάστε τη συνέχεια στο motorone.gr