Η Honda μπαίνει όλο και περισσότερο στο downsizing με τη νέα έκδοση στα 1.500 κ.εκ που θα πλαισιώσει τον αξιόλογο ντίζελ 1.6 i-DTEC. Συγκεκριμένα, ο νέος turbo κινητήρας αποδίδει 190 άλογα και 242 Nm ροπής από τις 2.000 έως τις 5.000 σ.α.λ., ενώ στην εν λόγω έκδοση είναι στάνταρ η τετρακίνηση με εναλλακτικό το κιβώτιο CVT (στάνταρ το χειροκίνητο 6άρι).

Από αισθητικής πλευράς υπάρχει μία ριζική ανανέωση που φρεσκάρει σε μεγάλο βαθμό το αμάξωμα του CR-V στα σημεία, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει σημαντικά αναβαθμισμένη ποιότητα υλικών, προαιρετικός πίνακας οργάνων με ψηφιακές ενδείξεις και νέα οθόνη πολυμέσων που ιθαν. Εδώ να πούμε πως η διάθεση του -για πρώτη φορά- turbo νέου CR-V και της 5ης του γενιάς (θα βασίζεται σε εντελώς νέα πλατφόρμα), θα ξεκινήσει τέλη 2017 με αρχές 2018.

 

πηγή: caroto.gr