SUV ή crossover; Τι σημασία έχει; Πάντως για την Audi το Q2 είναι ότι και τα υπόλοιπα Q, δηλαδή ένα όχημα ελευθέρου χρόνου (SUV) που θα διεκδικήσει μερίδιο αγορά απέναντι σε πιο premium προτάσεις (όπως είναι τα Mercedes GLA ή MINI Countryman) και λιγότερο από πιο low-profile μοντέλα (όπως τα Nissan Qashqai, Renault Kadjar). Άλλωστε η Audi είναι από τα σήματα που η αγορά τα τοποθετεί σε ένα upper-class επίπεδο και που δεν θα μπορούσε να αγνοήσει ότι συμβαίνει κάτω από τo Q3 ή αν θέλετε κάτω από τα 4,2 μέτρα.

Διότι αυτή την περίοδο κάπου εκεί επικεντρώνονται το ενδιαφέρον των κατασκευαστών, δηλ. στα κόμπακτ SUV. Εδώ η Audi μπαίνει σφήνα με το Q2 που βασίζεται στα μηχανικά μέρη του A3 και που ξεκινά από τα 1.000 κ.εκ. με την τρικύλινδρη έκδοση βενζίνης (αναμένεται τον Ιανουάριο) και από τα 1.600 κ.εκ. από πλευράς ντίζελ (η έκδοση της δοκιμής μας με τα 116 άλογα). Στόχος των ανθρώπων της Audi είναι το Q2 να αποτελέσει το επόμενο best-seller. Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο;

Γιατί όχι αφού το Q2 έχει στα υπέρ του αρκετούς παράγοντες. Πρώτο και καλύτερο την κόμπακτ SUV μόδα που κλέβει μερίδιο από τα χαμηλωμένα hatchback και προσφέρει μία πιο αναβαθμισμένη άποψη σε οδηγό και επιβάτες. Στην περίπτωση του Q2 το αμάξωμα των 4,191 μέτρων είναι αισθητικά ελκυστικό, έχει μαζεμένους προβόλους, είναι περίπου 20 εκ. πιο κοντό από το Q3 και 12 εκ. από το A3 Sportback, βασίζεται στην πλατφόρμα MQB και προσφέρει καλούς χώρους για μία οικογένεια με το βαθύ -παρά το κάπως ψηλό κατώφλι φόρτωσης- πορτμπαγκάζ να διαθέτει 405 λίτρα. Επίσης, ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι πολύ καλός τόσο για τα γόνατα, όσο και πάνω από τα κεφάλια (παρά την ελαφριά κλίση της οροφής). Φυσικά υπάρχουν αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα και ποτήρια.

Σχεδιαστικά το Q2 δεν ξεφεύγει από τα στερεότυπα της εταιρίας αλλά έχει να πει το κάτι παραπάνω -π.χ. από τη νέα γενιά του A4- με το πολυγωνικό ντιζάιν, όπως το αποκαλούν στην Audi. Έτσι το αμάξωμα χαρακτηρίζεται από μία μεγάλη εμβληματική μάσκα, από αρκετές γωνίες, LED μπρος-πίσω, κολόνα C σε 4 διαφορετικές αποχρώσεις, μαύρα προστατευτικά πλαστικά, ενώ η πιο έντονη κλίση της οροφής στο πίσω μέρος προσδίδει ένα σπορ ύφος. Στην εικόνα αυτή συμβάλλει και η όχι τόσο μεγάλη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (στα 14,5 εκ.) και αυτό διότι οι άνθρωποι της Audi προτίμησαν να κατασκευάσουν ένα σπορ SUV με περισσότερο ασφάλτινο χαρακτήρα, παρά ένα που θα σκαρφαλώνει στα κατσάβραχα.

 

πηγή: caroto.gr