Έχετε ακούσει για το αμερικάνικο όνειρο; Ε, λοιπόν αυτό πλέον εισάγεται και στην αποδώ πλευρά του Ατλαντικού, σε τιμή ευκαιρίας, λίγο πάνω από τα 60 χιλιάρικα. Χωρίς πολλά ηλεκτρονικά, χωρίς ανέσεις και πολυτέλειες, παρά μόνο με 4,8 μέτρα μέταλλο να γεμίζουν το μάτι και με έναν ατμοσφαιρικό, πεντάλιτρο V8 να μαγνητίζει τα αυτιά.

Μια πρώτη επαφή με τη Mustang είχαμε ήδη πριν κάτι μήνες, μόνο που ήταν η «εξευρωπαϊσμένη», υπερτροφοδοτούμενη έκδοση, των 2.3 λίτρων. Εδώ, πλέον, μιλάμε για το real thing, για αυτή που δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να αποτελεί πρώτο αυτοκίνητο κανενός, εύκολα όμως θα στόλιζε ένα ονειρικό γκαράζ, έτσι για την αλητεία. Και γι’ αυτό θα πρέπει να ευχαριστήσουμε τη Ford που, πιστή στη λογική των muscle cars, δείχνει πραγματικά να έχει σεβαστεί αυτή την παράδοση. Όπερ σημαίνει ότι διατηρεί ανέπαφο το brutal σουλούπι και το χαρακτήρα της, δίνοντας όμως και μερικά τεχνολογικά καλούδια εντός.

Περνώντας στο εσωτερικό, το πρώτο που εκτιμά κανείς είναι τα bucket καθίσματα της Recaro, με την εξαιρετική πλευρική στήριξη. Η άνεσή τους απέχει από το να χαρακτηριστεί κορυφαία αλλά αυτό είναι πρακτικά αδιάφορο... Το τιμόνι, με τη σειρά του, έχει την κατάλληλη διάμετρο και ρυθμίζεται ώστε να έρθει στα μέτρα του οδηγού. Αισθητικά, μερικούς ακόμα πόντους θα δώσουν οι αεροπορικού τύπου διακόπτες και το μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα, στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Ακριβώς από πάνω, δεσπόζει η ευμεγέθης, 8 ιντσών, οθόνη του infotainment, με το ηχοσύστημα, το τηλέφωνο (Bluetooth) και το σύστημα πλοήγησης. Ένας συνδυασμός, δηλαδή, παλαιού και νέου, σε αρμονία.

Το απόλυτο, ωστόσο, gadget για την περίσταση είναι αναμφισβήτητα ο υπολογιστής δεδομένων του αυτοκινήτου. Όχι γιατί χαζεύεις εύκολα την κατανάλωση να ξεπερνά τα 20 λίτρα/ 100 χλμ. (που για κάποιον έκφυλα αδιόρατο λόγο εδώ δείχνει καλό...) αλλά γιατί προσφέρει μία σειρά από πληροφορίες που αναμφίβολα θα ερεθίσουν το μυαλό του γνώστη. Θερμοκρασία κυλινδροκεφαλών, θερμοκρασία και πίεση λαδιών, επιταχυνσιόμετρο για τον εγκάρσιο και διαμήκη άξονα, ακόμα και δείκτης αναλογίας μίγματος καυσίμου/ αέρα, είναι μερικά από τα διαθέσιμα στοιχεία που παρουσιάζονται στον πίνακα των οργάνων.

Αρκετά όμως με το φαίνεσθαι. Η ουσία ξεκινά βάζοντας μπροστά το οκτακύλινδρο σύνολο που κρύβεται κάτω από το καπό. Ένα βαθύ μουγκριτό και νιώθεις όλο το αμάξωμα να τραντάζεται ελαφρά. Κραδασμοί υπαρχουν, ειδικά με τον κινητήρα κρύο, είναι όμως μικροί, ίσα να υπενθυμίζουν ότι εδώ δεν έχεις να κάνεις με κάποιο 1.200άρι μοτεράκι, έρμαιο του downsizing αλλά με ένα ατμοσφαιρικό εργοστάσιο παραγωγής ίππων.

 

 

πηγή: caroto.gr