Και οι φήμες αφορούν στην top έκδοση GTi που θα βασίζεται σε μία εξελιγμένη εκδοχή της πλατφόρμας MQΒ, που θα εξασφαλίζει μείωση του απόβαρου έως 50 κιλά και παράλληλα θα υποδέχεται νέα συστήματα πρόωσης. Όπως έναν υβριδοποιημένο δίλιτρο TFSI που θα συνδυάζεται με έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα και θα λειτουργεί ως υποβοήθηση στις εκκινήσεις από στάση και στις μικρές ταχύτητες, ενώ παράλληλα θα μπορεί να αναλάβει και το ρόλο ενός booster στις επιταχύνσεις.

Από την άλλη θεωρείται σχεδόν σίγουρο πως το νέο Golf θα «τρέχει» σε ένα αναβαθμισμένο ηλεκτρικό δίκτυο στα 48 V κάτι που θα δώσει μεγάλες δυνατότητες στο αυτοκίνητο για να καλύψει τις απαιτήσεις των πολλών ηλεκτρικών συστημάτων. Μάλιστα, δεν αποκλείεται να δούμε ακόμη και σε μικρότερες εκδόσεις (από την GTi) κινητήρες με ηλεκτρικό «κομπρεσοράκι» αφού το δίκτυο των 48V θα μπορεί να καλύψει τις απαιτήσεις σε ρεύμα με τον έξτρα ηλεκτροκινητήρα να παίζει το ρόλο γεννήτριας για ανάκτηση ενέργειας.

Πηγή:caroto.gr