Αν απορείτε για την ονομασία του αυτή προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων «Gazoo Racing Masters of the Nürburgring» και η μεγάλη είδηση αφορά στο γεγονός πως ο 1.800άρης τετρακύλινδρος κινητήρας δεν έχει κλασικό turbo, αλλά έναν μηχανικό υπερσυμπιεστή (γνωστός ως «κομπρέσορας»). Σύμφωνα με την εταιρία το GRNM (που είναι και το μοναδικό αυτοκίνητο με κομπρέσορα στην κατηγορία του) θα κάνει το 0-100 σε 6,5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα θα ξεπερνά τα 225 χλμ./ώρα.

Θα υπάρχει μόνο τρίθυρη έκδοση, ενώ θα διαθέτει ένα πολύ εντυπωσιακό body kit, με αεροδυναμικά βοηθήματα που θα παραπέμπουν στο WRC αδελφάκι του, μεγάλες ζάντες, φουσκωμένα φτερά, αεροτομή με διαχύτη κ.λπ. Η σπορ διάσταση θα τονίζεται τόσο στο εσωτερικό όπου θα υπάρχουν πολλές σπορ αναφορές και μπάκετ καθίσματα, ενώ στα μηχανικά μέρη θα υπάρξουν βελτιώσεις στο σύστημα διεύθυνσης, αλλαγές στην ανάρτηση και αναβαθμισμένα φρένα.

Πηγή: caroto.gr