Το νέο Ford Fiesta έχει 3-κύλινδρο Ecoboost με 200 άλογα!
Η Ford Performance αποκαλύπτει την επόμενη γενιά Ford Fiesta ST με νέο τρικύλινδρο κινητήρα 1.500 κ.εκ. πριν από το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης…
Κάνοντας την πρώτη της εμφάνιση πριν από το παγκόσμιο δημόσιο ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η επόμενη γενιά Fiesta ST θα αποδίδει 200 ίππους και ροπή 290 Nm, με προβλεπόμενη επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7 δευτερόλεπτα. Η τρίτη γενιά Fiesta ST θα είναι το πρώτο μοντέλο της Ford Performance με τρικύλινδρο κινητήρα και το πρώτο Fiesta ST με επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Normal, Sport και Track).
Τα Drive Modes επίσης θα προσαρμόζουν την τεχνολογία Electronic Sound Enhancement (ESE) του Fiesta ST και την ενεργή πεταλούδα στην εξαγωγή με σκοπό μία ακόμα πιο ικανοποιητική οδηγική εμπειρία. Οι τεχνολογίες ενισχύουν το φυσικό, σπορ ήχο του νέου 1.5L EcoBoost που διαθέτει επίσης το πρώτο στη βιομηχανία σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford για τρικύλινδρο κινητήρα, για περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2 κατά 114 g/km περίπου.
Η επόμενη γενιά Fiesta ST που θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2018 σε τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις, θα προσφέρεται με μεγάλη ποικιλία εξοπλισμού εσωτερικού και επιλογών εξατομίκευσης, τολμηρό και χαρακτηριστικό εξωτερικό στυλ, μία μοναδική εμπρός μάσκα με πλέγμα εμπνευσμένη από αγωνιστικό αυτοκίνητο και αποκλειστικές ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.
Νέος κινητήρας 1.5L EcoBoost. Μέλος της οικογένειας βενζινοκινητήρων EcoBoost της Ford που περιλαμβάνει και τον πολυβραβευμένο 1.0L EcoBoost, ο νέος 1.5L EcoBoost χρησιμοποιεί τεχνολογία υπερσυμπίεσης, άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης και Twin-independent Variable Cam Timing για βελτιστοποιημένες επιδόσεις και οικονομία καυσίμου.
Ο τρικύλινδρος κινητήρας προσφέρει υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές. Οι επιδόσεις αυξάνονται μέσω ενός νέου υπερσυμπιεστή με βελτιστοποιημένη τουρμπίνα για ταχύτερη πίεση υπερπλήρωσης και ελαχιστοποίηση της υστέρησης τούρμπο, πετυχαίνοντας πιο άμεση απόκριση και οδηγική απόλαυση. Ένας νέος συνδυασμός τεχνολογίας άμεσου και έμμεσου ψεκασμού καυσίμου (στο θάλαμο καύσης και στον αυλό εισαγωγής) είναι το μυστικό για υψηλή ισχύ και απόκριση σε συνδυασμό με μειωμένες εκπομπές CO2, και ιδιαίτερα βελτιωμένη απόδοση καυσίμου σε ελαφρύ φορτίο κινητήρα.
Η νέα τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford θα βελτιώσει περαιτέρω την κατανάλωση του Fiesta ST χωρίς να επηρεάζει τις επιδόσεις. Για το σκοπό αυτό, θα σταματά αυτόματα την παροχή καυσίμου και τη λειτουργία των βαλβίδων σε έναν από τους κυλίνδρους όταν χρειάζεται, όπως στο ρολάρισμα ή σε διαδρομές με μικρές απαιτήσεις από τον κινητήρα. Η τεχνολογία μπορεί να απενεργοποιεί ή να ενεργοποιεί εκ νέου ένα κύλινδρο σε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου – 20 φορές ταχύτερα από το ανοιγόκλειμμα του ματιού – για κορυφαίες επιδόσεις χωρίς διακοπή.
Ο αλουμινένιος κινητήρας διαθέτει επίσης ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής που βελτιώνει την απόδοση βοηθώντας τον κινητήρα να φτάνει ταχύτερα στις βέλτιστες θερμοκρασίες, και να αποδίδει πιο άμεσα, ελαχιστοποιώντας την απόσταση που διανύουν τα καυσαέρια μέχρι τον υπερσυμπιεστή. Τέλος, περιλαμβάνεται τεχνολογία φίλτρου μικρο-σωματιδίων που μειώνει περεταίρω τις εκπομπές αιθάλης.
caroto.gr