Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες ο οδηγός του μοιραίου αυτοκινήτου είναι μία Porsche 911 Turbo Cabriolet…

Πολλά ακούστηκαν και γράφτηκαν για αυτό το φοβερό δυστύχημα που έπαιξε πρώτη είδηση ακόμη και σε ιστοσελίδες του εξωτερικού. Άλλωστε, το βίντεο που δημοσιεύτηκε κόβει κυριολεκτικά την ανάσα καθώς δείχνει το πολυτελές αυτοκίνητο να προσκρούει στο άλλο όχημα και στον οικίσκο και ταυτόχρονα όλα μαζί να γίνονται παρανάλωμα του πυρός. Εκτός του παράγοντα «ταχύτητα», που είναι ένας από τους προφανείς λόγους του δυστυχήματος, θα περιμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και το πόρισμα της Τροχαίας τις επόμενες ημέρες, το οποίο αναμένεται να λύσει αρκετές απορίες. Πριν απ όλα αυτά, ας δούμε λίγα στοιχεία το αυτοκίνητο που βρίσκεται πίσω από αυτό το τραγικό συμβάν.

Πρόκειται για την 911 (997) turbo S, ένα από τα καλύτερα και ισχυρότερα μοντέλα που κατασκεύασε η Porsche (με κόστος αγοράς τότε κοντά στις 200.000 ευρώ). Για την κίνηση του γερμανικού σπορ αυτοκινήτου φροντίζει ένας επίπεδος κινητήρας με 6 κυλίνδρους, χωρητικότητας 3,6 λίτρων.

Με τη βοήθεια τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας η ισχύς φτάνει τους 480 ίππους και τα 620 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.950 σ.α.λ.! Tα παραπάνω νούμερα προσφέρουν στο μοντέλο τελική ταχύτητα 310 km/h και 0-100 επιτάχυνση σε 4,0 sec (0-200 σε 12,6 sec).

Ολη αυτή η θηριώδης δύναμη περνά στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. Από τα παραπάνω γίνεται αντιληπτό ότι έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο αγωνιστικών επιδόσεων και έτσι στο συγκεκριμένο σημείο της εθνικής οδού είχε τις δυνατότητες να αναπτύξει τρομακτικές ταχύτητες για τα δεδομένα του μέσου οδηγού.

Το μήκους 4.427 χλστ. & βάρους 1.655 κιλών αμάξωμα χρησιμοποιεί ένα ισχυρό σύστημα φρένων που αποτελείται από κεραμικούς δίσκους 350 χλστ. εμπρός με 6πίστονες δαγκάνες και 350 χλστ. πίσω με 4πίστονες δαγκάνες. Για να διατηρηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και carbon, με τις απαραίτητες ενισχύσεις στο πλαίσιο ώστε να αυξηθεί η ακαμψία σε απαιτητικές συνθήκες υψηλών ταχυτήτων.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του επιλογές παραμετροποίησης του αυτοκινήτου, ανάλογα με το πώς θέλει να κινηθεί, οι οποίες ρυθμίζουν τη δύναμη του κινητήρα αλλά και τις αναρτήσεις (Sport, Normal ή Track λειτουργία). Eπίσης, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ESP μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως στην 911, με το ABS να παραμένει ενεργό σε κάθε περίπτωση.

Τέλος, αναφέρουμε ότι μοντέλο εξοπλίζεται με ειδικά ελαστικά υψηλών ταχυτήτων 235/35/19 εμπρός και 305/30/19 πίσω & σύστημα ένδειξης πίεσης στο κέντρο του ταμπλό (διαθέτει κιτ επισκευής και όχι ρεζέρβα ανάγκης).

 

Πηγή: newsauto.gr