Η αρχή έγινε με το νέο C-HR, και σύμφωνα με την εταιρεία, θα ακολουθήσουν και άλλα «fun to drive» μοντέλα.

Στην περίπτωση του νέου C-HR η υιοθέτηση του καινούργιου αυτού δαπέδου έχει ως αποτέλεσμα να μειωθεί το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου και να προσφερθούν καλύτερο κράτημα, περισσότερη πρόσφυση και πιο σπορ οδηγική αίσθηση, έναντι ενός αντίστοιχου μικρομεσαίου crossover μοντέλου. Η εμπρόσθια ανάρτηση έρχεται με γόνατα ΜακΦέρσον και μεγάλης διαμέτρου αντιστρεπτική στο εμπρόσθιο τμήμα, ενώ πίσω υπάρχουν διπλά ψαλίδια, μια διάταξη η οποία συναντάται σε μεγαλύτερα και ακριβότερα μοντέλα και η οποία χαρίζει βέλτιστο έλεγχο. Σημαντικό στοιχείο του νέου πατώματος αποτελεί το γεγονός ότι εκτός των νέων Toyota Prius και C-HR, από εδώ και πέρα θα βασίσει πάνω της αρκετά ακόμη νέα μοντέλα της εταιρείας που θα δούμε τα επόμενα χρόνια.

Η Toyota τονίζει ότι η πλατφόρμα TNGA έχει 65% βελτιωμένη ακαμψία σε σχέση με την προηγούμενη, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα υιοθέτησης μιας ανάρτησης που διασφαλίζει το απαιτούμενο κράτημα, χωρίς να μειώσει τα προσφερόμενα επίπεδα άνεσης.

Πηγή: newsauto.gr