Η σούπερ τετράθυρη Mercedes αναμένεται το 2018 -θα υπάρξει και υβριδική έκδοση που θα ακολουθήσει ένα χρόνο μετά-, θα έχει ικανοποιητικούς χώρους για τέσσερις και η τιμή στη Γερμανία που θα κυμαίνεται πάνω από τις 150.000 ευρώ. Θα είναι διαθέσιμη παράλληλα με την καινούργια CLS, η οποία μοιράζεται το ίδιο πλαίσιο με την E-Class (άρα και η τετράθυρη GT).

Τώρα, στην περίπτωση του concept, κάτω από το καπό υπάρχει ένας bi-turbo V8 των 4.000 κ.εκ. με περίπου 600 ίππους και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα (συνδυαστική ισχύς στα 816 άλογα). Το 0-100 βρίσκεται κάτω από τα 3,0 δλ. Ενδιαφέρον είναι πως ο ηλεκτροκινητήρας θα βρίσκεται στον πίσω άξονα και θα μπορεί να στέλνει, όποτε υπάρχει ανάγκη, στοχευμένα ισχύ σε έναν από τους πίσω τροχούς. Με τον τρόπο αυτό ενισχύεται το Torque Vectoring, με αποτέλεσμα εδώ να μπορεί να προκληθεί ελεγχόμενη υπερστροφή προκειμένου να μειώνεται η ακτίνα μιας στροφής.

Μάλιστα, η Mercedes-AMG εξελίσσει ένα νέο τύπο μπαταριών, ο οποίος θα είναι πιο ελαφρύς και πιο αποδοτικός, ενώ θα μπορεί να φορτίζει και εν κινήσει από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και εφόσον το επίπεδο ενέργειάς της έχει πέσει κάτω από ένα όριο. Γενικά πάντως και η AMG βλέπει την υβριδοποίηση ως την άμεση λύση που θα βοηθήσει και τα σούπερ σπορ μοντέλα να είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς, ενώ θα μπορούν να κινηθούν ηλεκτρικά για 25 έως 30 χιλιόμετρα.

caroto.gr