Μιλώντας σε εκπροσώπους του αυτοκινητικού Τύπου στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, ο επικεφαλής της Alfa Romeo ξεκαθάρισε πως η ιταλική εταιρεία θα ρίξει το βάρος της σε μοντέλα με παγκόσμια απήχηση και λιγότερο σε εκείνα που απευθύνονται στην ευρωπαϊκή αγορά. Εξ ου και η απόφασή της να μην προχωρήσει άμεσα στην αντικατάσταση των MiTo και Giulietta, που παραδοσιακά απευθύνονται πολύ περισσότερο στους αγοραστές της γηραιάς ηπείρου.

«Είναι πολύ καλά αυτοκίνητα αλλά όχι στο επίπεδο των Giulia και Stelvio», δήλωσε με νόημα ο αμερικανός.

Συμπλήρωσε μάλιστα πως η απόφαση παγώματος του προγράμματος αντικατάστασης των εν λόγω μοντέλων έχει παρθεί με γνώμονα την παγκόσμια στρατηγική της Alfa Romeo.

«Εξετάζουμε την αγορά της Ευρώπης, αλλά πολύ περισσότερο εκείνες της Ασίας και της Β. Αμερικής. Στην τελευταία αλλά και στην Κίνα, η αγορά των κόμπακτ αυτοκινήτων είναι πολύ μικρή σε μέγεθος».

Στο πλαίσιο των ίδιων δηλώσεων, ο Reid Bigland παραδέχτηκε πως οι πρόσφατες υποσχέσεις της Alfa Romeo για παρουσίαση έξι νέων μοντέλων μέσα στα προσεχή χρόνια «έχουν παρεκκλίνει αρκετά».