Ήδη από τον Οκτώβριο του 2015 η σουηδική φίρμα έχει ανακοινώσει τα σχέδια της για το λανσάρισμα ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου το 2019 ως μέρους ενός συνολικού σχεδίου για περισσότερες φιλικότερες προς το περιβάλλον τεχνολογίες που στο κοντινό μέλλον θα πολλαπλασιάσουν τη διαθεσιμότητα plug-in υβριδικών και ηλεκτρικών εκδόσεων από μέρους των Σουηδών.

Πρόσφατα η Volvo προχώρησε σε μια ακόμα αποκάλυψη, ανακοινώνοντας ότι το πρώτο μοντέλο που θα ανοίξει το δρόμο για τα αμιγώς ηλεκτροκίνητά της, θα διαθέτει μια εξαιρετικά υψηλής απόδοσης μπαταρία η οποία θα φτάνει τις 100 kWh, πλην όμως χωρίς να διευκρινίσει το πώς μεταφράζεται αυτό το μέγεθος σε όρους αυτονομίας.

Η απάντηση ήρθε από τον επικεφαλής της Volvo στις ΗΠΑ, Lex Kerssemakers, ο οποίος σε δηλώσεις του από την έκθεση της Γενεύης αποκάλυψε ότι το πρώτο ηλεκτροκίνητο Volvo θα προσφέρει αυτονομία «τουλάχιστον 400 χλμ.» με μία φόρτιση των μπαταριών του, ενώ όπως ο ίδιος διευκρίνισε η τιμή του κάθε άλλο παρά απαγορευτική θα είναι καθώς, μιλώντας πάντα για την αμερικανική αγορά, την προσδιόρισε μεταξύ 35.000 και 40.000 δολαρίων.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα γνωστά… και άγνωστα στοιχεία για το ηλεκτρικό σουηδικό μοντέλο, η Volvo επιφυλάσσεται να αποκαλύψει την ονομασία του ως το τέλος της χρονιάς και μένει να δούμε τη λογική που θα ακολουθήσουν οι Σουηδοί που πιθανότατα, σύμφωνα με πληροφορίες, θα  ξεφύγουν από την… αριθμητική που διέπει τις ονομασίες των άλλων μοντέλων τους προκειμένου να τονίσουν την ιδιαιτερότητα των μηδενικών εκπομπών αλλά και να ανοίξουν ένα νέο «κεφάλαιο» ονομασιών για τα αντίστοιχα μοντέλα που θα ακολουθήσουν.

Επί του παρόντος, δεν έχει διευκρινιστεί επισήμως το κατά πόσο το νέο μοντέλο θα αξιοποιήσει μια τροποποιημένη εκδοχή της αρχιτεκτονικής SPA που συναντάμε στο νέο XC60 και στη σειρά 90 ή την μικρότερη πλατφόρμα CMA όπου θα βασιστεί η νέα γενιά της σειράς 40.

Το πιθανότερο ωστόσο είναι το δεύτερο μιας και η τιμή που ανέφερε το στέλεχος της Volvo στην έκθεση της Γενεύης δείχνει περισσότερο προς την κατεύθυνση ενός compact μοντέλου το οποίο αν υπακούσουμε… στο νόμο των πιθανοτήτων και της λογικής της Volvo θα πρέπει να πάρει την μορφή ενός crossover.