Peugeot 3008 με 300 υβριδικούς ίππους το 2019
Η γαλλική φίρμα προετοιμάζει μια σπορ προδιαγραφών έκδοση του 3008 η οποία θα προσφέρει ισχύ 300 ίππων από υβριδικό μηχανικό σύνολο.
Μπορεί να μην πρόκειται για μια «αυθεντική» GTi έκδοση, ωστόσο όπως αποκάλυψαν οι ιθύνοντες της Peugeot, το 3008 θα αποκτήσει τη δική του έκδοση επιδόσεων με την μορφή μιας plug-in υβριδικής εκδοχής η οποία, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα λανσαριστεί το 2019 με ισχύ 300 ίππων, εξασφαλίζοντας στο γαλλικό SUV τον τίτλο ενός από τα ισχυρότερα της κατηγορίας του.
Η γαλλική φίρμα έχει ήδη δώσει το στίγμα των σχεδίων της για μια plug-in υβριδική έκδοση του 3008 και όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής προϊοντικού σχεδιασμού της Peugeot, Laurent Blanchet, «το μηχανικό σύνολο θα συνδυάζει τον κινητήρα βενζίνης ΤΗΡ των 1,6 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ προσφέροντας συνδυαστική ισχύ 300 ίππων».
Το παραπάνω μέγεθος αναμένεται να κάνει το 3008 ισχυρότερο από οποιοδήποτε mainstream SUV της κατηγορίας, εξασφαλίζοντάς του χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,0 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα που θα υπερβαίνει τα 240 χλμ./ώρα.
Όπως επίσης σημειώνει ο Laurent Blanchet, η plug-in υβριδική έκδοση του 3008 θα προσφέρει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς καθώς όπως υπογράμμισε: «τα ηλεκτρικά μοτέρ θα τοποθετηθούν στον πίσω άξονα, έτσι θα διαθέτει ένα ιδιαίτερα αποδοτικό σύστημα τετρακίνησης.
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα plug-in υβριδικά σχέδια της Peugeot, όπως δήλωσε ο L. Blanchet, «το 3008 με την plug-in υβριδική τεχνολογία θα λανσαριστεί από το 2019 και στη συνέχεια, θα εξελίξουμε την τεχνολογία για ολόκληρη την γκάμα μας». Την ίδια χρονιά με την άφιξη του plug-in υβριδικού 3008, η Peugeot έχει ανακοινώσει επίσης ότι θα λανσάρει μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη του 208.
Ανεξαρτήτως των ηλεκτρικών της σχεδίων αλλά και των επιδόσεων που θα εξασφαλίσει το υβριδικό σύνολο στο 3008, η Peugeot δεν αναμένεται να αξιοποιήσει τα διακριτικά GTi για τη συγκεκριμένη έκδοση καθώς όπως δήλωσε ο L. Blanchet: «σίγουρα θα πρόκειται για ένα σπορ προδιαγραφών υβριδικό, ωστόσο τα διακριτικά GTi ταιριάζουν περισσότερο στα hatchback. Θεωρώ πως είναι λίγο υπερβολικά για ένα SUV».