Renault Megane RS IV 2018: Tο πρώτο δείγμα γραφής
Το νέο «hot hatch» της γαλλικής φίρμας δίνει τα διαπιστευτήριά του εν όψει της πρεμιέρας του το προσεχές φθινόπωρο.
Με αφορμή την συμπλήρωση ενός εκατομμυρίου likes στη σελίδα της στο Facebook, η Renault αποφάσισε να δώσει στη δημοσιότητα το πρώτο δείγμα του νέου Megane RS το οποίο αναμένεται να αποκαλυφθεί το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, πραγματοποιώντας την πρεμιέρα του στην έκθεση της Φρανκφούρτης, το προσεχές φθινόπωρο.
Αν και το πρώτο αυτό teaser δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και πολύ αποκαλυπτικό σε σχέση με την εμφάνιση της ισχυρότερης έκδοσης του Megane, η καλυμμένη σιλουέτα του αφήνει να διαφανούν τα τεχνολογίας LED φωτιστικά του σώματα ενώ χαμηλά στο μπροστινό τμήμα διακρίνεται το χαρακτηριστικό μοτίβο καρό σημαίας που έχουμε ήδη δει στο Clio RS. Παράλληλα με το πρώτο επίσημο δείγμα του του hot-hatch η γαλλική φίρμα, έδωσε στη δημοσιότητα και ένα συνοδευτικό video το οποίο διατρέχει την ιστορία ορισμένων εμβληματικών μοντέλων της Renault.
Όπως και να έχει με όσα φαίνονται ή δεν φαίνονται στο πρώτο teaser image του "hot" γαλλικού μικρομεσαίου μοντέλου, αυτό που πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι ότι το Megane RS θα είναι μεγαλύτερο σε πλάτος και πιο επιθετικό αισθητικά από την GT έκδοση.
Ένα άλλο στοιχείο το οποίο θα πρέπει να θεωρείται σίγουρο είναι ότι το νέο Megane RS σε αντίθεση με το πρόσφατο τρίθυρο και coupe παρελθόν του θα διατεθεί αποκλειστικά σε πεντάθυρη εκδοχή αμαξώματος.
Αυτό που εξακολουθεί να παραμένει άγνωστο είναι τι τελικά θα εξοπλίζει την κορυφαία έκδοση του Megane με την επικρατέστερη εκδοχή να τείνει προς την υιοθέτηση του turbo κινητήρα των 1,8 λίτρων που εξοπλίζει την πρόσφατη αναβίωση του Alpine A110. Στην περίπτωση του Α110 ο κινητήρας αποδίδει 252 ίππους ωστόσο σε αυτήν του Megane RS αναμένεται να αξιοποιηθεί μια αναβαθμισμένη εκδοχή με ισχύ που θα βρεθεί μεταξύ 290 και 325 ίππων.
Τις προδιαγραφές του νέου τρομερού παιδιού της RenaultSport θα συμπληρώσει το ήδη γνωστό από το GT, σύστημα τετραδιεύθυνσης της φίρμας με τη διαφορά ότι στο RS θα προσφέρει και τη δυνατότητα απενεργοποίησής του. Η κίνηση θα μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς με τη συνδρομή ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων ή κατ’ επιλογή μέσω του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη EDC της Renault.