Το Citroen Type H είναι σίγουρα ένα από τα ελάχιστα αυτοκίνητα του χρηστικού αυτού είδους που μπορούν να καταλάβουν επάξια μια θέση σε συλλογές ιστορικών αυτοκινήτων, δίπλα σε τετράτροχα που υπήρξαν πολύ πιο σπάνια στην εποχή τους.
Με δεδομένη την απαράμιλλη ρετρό γοητεία του αλλά και την 70ή επέτειο του γαλλικού van το οποίο πρωτοπαρουσιάστηκε το 1947, οι Fabrizio Caselani και ο σχεδιαστής David Obendorfer αποφάσισαν να αναπαραγάγουν το εμβληματικό van της γαλλικής φίρμας δημιουργώντας ένα bodykit το οποίο μπορεί να προσαρμοστεί στο Citroen Jumper.
Το αποτέλεσμα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί κάτι περισσότερο από επιτυχημένο χάρη σε λεπτομέρειες όπως οι ανάγλυφες μεταλλικές επιφάνειες, η χαρακτηριστική γρίλια με το έμβλημα της Citroen να δεσπόζει και τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω που καθιστούν το σχεδιαστικό εγχείρημα πιστό στο αισθητικό παρελθόν του και ταυτόχρονα αρκετά σύγχρονο και όμορφο σε όρους design.


Επιπλέον, οι σχεδιαστές του φρόντισαν να δημιουργήσουν διαφορετικές εκδοχές του ρετρό bodykit οι οποίες προσαρμόζονται στους διαφορετικούς τύπους αμαξώματος του Jumper και πηγαίνοντας το σκεπτικό ένα ακόμα βήμα πιο μακριά παραδίδουν μια σειρά παραλλαγών που ξεπερνά το στενό πλαίσιο της χρηστικότητας. Έτσι το αναγεννημένο Type H διατίθεται ως van, επιβατικό, ειδικά διαμορφωμένο ως καντίνα ή ως «τροχόσπιτο».

Δυστυχώς, η ιταλική FC Automobili η οποία έχει αναλάβει την κατασκευή των χειροποίητων bodykit θα παραδώσει μόνο 70 αντίτυπα, προσδίδοντας στο εγχείρημα συλλεκτικό χαρακτήρα.

Σε ό,τι αφορά τα κινητήρια σύνολα και την τεχνολογία του, με δεδομένο ότι το Type H αποτελεί ουσιαστικά ένα Citroen Jumper με ρετρό «περιτύλιγμα», η ισχύς θα κυμανθεί από 110 έως 160 ίππους από τους γνωστούς κινητήρες του γαλλικού ομίλου, καθιστώντας το «κατασκεύασμα» της FC Automobili μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να επενδύσει κανείς σε ένα πολυχρηστικό τετράτροχο με άρωμα από το παρελθόν και σύγχρονη τεχνολογία που θα του επιτρέψει να κινείται με ευκολία στον 21ο αιώνα.