Την Κίνα επέλεξε η Volvo για την παραγωγή της πρώτης αμιγώς ηλεκτροκίνητης πρότασης στην ιστορία της, η εμπορική διάθεση της οποίας αναμένεται να ξεκινήσει το 2019.

Το πρώτο ηλετροκίνητο Volvo πρόκειται να βασιστεί στη νέα πλατφόρμα που έχει εξελίξει η σουηδική φίρμα για τις μικρότερες, σε διαστάσεις, προτάσεις της, γνωστή με την κωδική ονομασία "CMA".

Η συγκεκριμένη απόφαση της Volvo, αναδεικνύει τον κεντρικό ρόλο που πρόκειται να παίξει η Κίνα στο μέλλον για τη σουηδική φίρμα και την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνητης γκάμας της και συνολικότερα ως κατασκευαστικό κέντρο για το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

«H Volvo υποστηρίζει πλήρως τις αποφάσεις της κινεζικής κυβέρνησης για τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα, όπως αυτές περιγράφονται από το πενταετές πλάνο που εκπόνησε. Εναρμονίζονται πλήρως με τις δικές μας θεμελιώδεις αρχές της προστασίας του περιβάλλοντος, της ποιότητας και της ασφάλειας. Πιστεύουμε πως η ηλετροκίνηση αποτελεί την απάντηση στη βιώσιμη μετακίνηση», δήλωσε ο Hakan Samuelsson, επικεφαλής της Volvo Cars.

Η Κίνα αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων και έχει ως στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη του στόλου των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στους δρόμους των πόλεών της ώστε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.

H Volvo, με τη σειρά της, έχει δεσμευτεί να παράγει ως το 2025 ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα.

Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο εξελίσσει μια ακόμα αμιγώς ηλεκτροκίνητη πρόταση, η οποία και θα βασιστεί στην πλατφόρμα "SPA", καθώς και plug-in υβριδικές εκδόσεις για όλα τα μοντέλα της.

Η σουηδική φίρμα διαθέτει ήδη τρεις μονάδες κατασκευής οχημάτων στην Κίνα, παράγοντας εκεί τη Σειρά 90, τη Σειρά 60 και τη Σειρά 40.