H γερμανική φίρμα έχει ήδη ένα σαφές πλάνο για την ηλεκτροκίνηση προετοιμάζοντας πλήθος αντίστοιχων μοντέλων με ορίζοντα το τέλος της δεκαετίας, ωστόσο σύμφωνα με όσα αποκάλυψε η γερμανική φίρμα στο πλαίσιο του 38oy συμποσίου της Βιέννης, το φυσικό αέριο αποτελεί ιδανική μεταβατική λύση σε επίπεδο αποδοτικότητας μέχρι την πλήρη ανάπτυξη του σχεδίου της για ηλεκτροκίνηση.

«Χάρη στη χημική του σύσταση, το φυσικό αέριο είναι ένα καύσιμο το οποίο εκ φύσεως συμβάλλει στην μείωση των εκπομπών ρύπων καθώς αν η παραγωγή του γίνει με βιώσιμες πρακτικές όπως γίνεται με το βιομεθάνιο που παράγεται από αγροτικά υποπροϊόντα, μπορεί να συμβάλλει στη δημιουργία ενός ευρύτερου πλαισίου αποδοτικότητας για την αυτοκινητοβιομηχανία. Χρησιμοποιούμε τον όρο e-gas για να περιγράψουμε το συγκεκριμένο είδος συνθετικού φυσικού αερίου το οποίο παράγεται από νερό και διοξείδιο του άνθρακα που με τη σειρά του προέρχεται από μια διαδικασία που εντάσσεται στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας», επεσήμανε ο Wolfgang Demmelbauer-Ebner, επικεφαλής εξέλιξης βενζινοκινητήρων στην VW.

Σε αυτό το πλαίσιο, o νέος τρικύλινδρος κινητήρας 1,0 λίτρου φυσικού αερίου με βάση την αρχιτεκτονική του ήδη γνωστού αντίστοιχης χωρητικότητας TSI κινητήρα της VW. Σε ό,τι αφορά την ισχύ του, ο νέος κινητήρας φυσικού αερίου θα αποδίδει 90 ίππους.
Αν και προς το παρόν η γερμανική φίρμα δεν δίνει διευκρινίσεις για τον προορισμό του κινητήρα, σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται να συγκαταλεχθεί μεταξύ των επιλογών της νέας γενιάς του Polo, αλλά και του επόμενου up! ενώ εξίσου δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η αξιοποίησή του από τις υπόλοιπες φίρμες του ομίλου όπως η Seat και η Skoda.