Όταν η Porsche 911 GT3 ξεπέρασε τον εαυτό της στο «Ring»
Η ανανεωμένη εκδοχή της κορυφαίας έκδοσης του γερμανικού sportscar γίνεται η δεύτερη ταχύτερη Porsche όλων των εποχών, βελτιώνοντας το ρεκόρ της προηγούμενης εκδοχής της κατά 12,3 δευτερόλεπτα.
Κατά τις προσφιλείς συνήθειες των αυτοκινητοβιομηχανιών που «ειδικεύονται» στο είδος των sportscars η Porsche αποφάσισε να δοκιμάσει την τύχη της νέας 911 GT3 στην «Πράσινη Κόλαση» και κρίνοντας από το αποτέλεσμα, οι βελτιώσεις σίγουρα έπιασαν τόπο μιας και η κορυφαία έκδοση του γερμανικού sportscar κατάφερε να μειώσει το χρόνο της προηγούμενης εκδοχής της κατά 12,3 δευτερόλεπτα.
Για την ακρίβεια, η νέα 911 GΤ3 χρειάστηκε 7 λεπτά και 12,7 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει τη διαδρομή των 20,8 χλμ. στο θρυλικό Ring, αποκτώντας τον τίτλο της δεύτερης ταχύτερης Porsche παραγωγής που έχει περάσει από τη γερμανική πίστα καθώς η πρωτοκαθεδρία ανήκει στην 918 Spyder η οποία το 2013 σημείωσε χρόνο έξι λεπτών και 57 δευτερολέπτων.
Για την ιστορία, στο αριστερό κάθισμα του γερμανικού sportscar βρισκόταν ο οδηγός δοκιμών της Porsche, Lars Kern ενώ σε ό,τι αφορά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου που κατέγραψε το νέο ρεκόρ, εξοπλιζόταν με το κιβώτιο PDK που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης, το προαιρετικό σύστημα διεύθυνσης και τα επίσης προαιρετικά, κεραμικά δισκόφρενα ενώ το παζλ συμπληρώθηκε από ένα σετ ελαστικό Michelin Pilot Sport Cup 2, δηλαδή με χαρακτηριστικά που κάλλιστα μπορεί να παραγγείλει κανείς από το εργοστάσιο μαζί με την νέα του 911 GT3.
Σε ό,τι αφορά την πρόσφατη ανανέωση του μοντέλου που έκανε εφικτό το νέο ρεκόρ, η ανανεωμένη εκδοχή της 911 GT3 διαθέτει βελτιωμένη αεροδυναμική χάρη σε στοχευμένες αναβαθμίσεις στους διαχύτες ενώ κυρίαρχο ρόλο διαδραματίζει η βελτιωμένη εκδοχή του επίπεδοου κινητήρα των 4,0 λίτρων ο οποίος αύξησε την ισχύ του στους 500 ίππους και την διαθέσιμη ροπή στα 458 Nm.