Ο όμιλος Fiat είχε ανακοινώσει πριν τρία χρόνια τα σχέδια του για τον περιορισμό των δραστηριοτήτων της Lancia ως μιας φίρμας που θα δραστηριοποιείται αποκλειστικά σε ιταλικό έδαφος.

Για την ακρίβεια, την αναδιοργάνωση του δικτύου πωλήσεων και τη δραστηριοποίηση της Lancia ως μιας φίρμας τα μοντέλα της οποία θα διατίθενται αποκλειστικά στην Ιταλία είχε ανακοινώσει ο Alfredo Altavilla, επικεφαλής τομεάρχης του ιταλικού ομίλου για τις αγορές Ευρώπης, Αφρικής και Μέσης Ανατολής, στις 6 Μαϊου 2014.

Τρία χρόνια μετά, αν και προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια νέα επίσημη τοποθέτηση από τα στελέχη του ομίλου Fiat-Chrysler, οι επίσημες ιστοσελίδες της Lancia σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων οι παραδοσιακά μεγάλες αγορές όπως η Γαλλία, η Γερμανία και η Ισπανία έχουν κατέβει, παραπέμποντας όσους τις επισκεφτούν στις ιστοσελίδες των άλλων εταιρειών του ομίλου.

Η μοναδική ιστοσελίδα που λειτουργεί κανονικά είναι η ιταλική ιστοσελίδα της Lancia όπου μάλιστα «τρέχει» και μια προσφορά που εκπνέει στις 31 Μαΐου, αν και δεν αποκλείεται η συγκεκριμένη προσφορά να είναι από τις τελευταίες ευκαιρίες που θα έχει κανείς να αποκτήσει ένα καινούριο αυτοκίνητο με τα διακριτικά της πάλαι ποτέ πανίσχυρης ιταλικής φίρμας των Delta Integrale, Stratos, Kappa και Thema η οποία πλέον διαθέτει στο portfolio της ένα και μόνο μοντέλο, το Ypsilon.

Επίσης επί του παρόντος ο όμιλος Fiat-Chrysler δεν έχει εκφράσει την πρόθεσή του να αντικαταστήσει το Ypsilon με κάτι καινούριο κάτι που σημαίνει ότι η αντίστροφη μέτρηση για την ιταλική φίρμα, τουλάχιστον στην μορφή που τη γνωρίζουμε σήμερα έχει ξεκινήσει να μετράει αντίστροφα.