Κάτι… γρήγορο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας το οποίο, σύμφωνα, με τις πρώτες συστάσεις θα διεκδικήσει τις δάφνες και μερίδιο από το αγοραστικό κοινό της Lotus, προτάσσοντας σθεναρά επιχειρήματα ισχύος και χαμηλού βάρος –τουλάχιστον στο χαρτί.

Ο λόγος για την Agile Automotive μια εταιρεία δανέζικης καταγωγής η οποία ετοιμάζεται να κάνει το ντεμπούτο της, με δύο sportscars εξωτικών προδιαγραφών όπως αφήνει να εννοηθεί η σύσταση για ανθρακονημάτινο πλαίσιο και μια σειρά στοιχείων και επιλογών που θα συμβάλλουν στις επιδόσεις.
Πρόκειται για το «road-legal» SC122 και το προορισμένο για χρήση σε αγωνιστικές πίστες SCX.

Το SCX επωφελείται από μια αναβαθμισμένη εκδοχή του δίλιτρου κινητήρα της Toyota που θα διατεθεί σε εκδοχές ισχύος 178 ή 274 ίππων -χάρη  και στην συνδρομή ενός δεύτερου υπερσυμπιεστή.Το ισχυρότερο SC122 θα διατίθεται με V6 κινητήρα χωρητικότητας 3,5 λίτρων με απόδοση 419 ίππων ενώ το ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι ότι τόσο το SCX όσο και το SC122 έχουν ένα ιδιαιτέρως χαμηλό βάρος που στην περίπτωση του «road legal» μοντέλου διαμορφώνεται σε 850 κιλά ενώ σε αυτήν της αγωνιστικής εκδοχής σε μόλις κιλά.

Τα μηχανικά σύνολα των δύο μοντέλων θα συνδυάζονται είτε με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων ή ημιαυτόματο επτά σχέσεων. Σύμφωνα με τις συστάσεις το ανθρακονημάτινο πλαίσιο θα κατασκευάζεται από τους ειδικούς από αντίστοιχες εφαρμογές του House of Composites ενώ ο κινητήρας θα τοποθετείται στο κέντρο όπως ισχύει για κάθε sportscar που σέβεται τον εαυτό του.