Όλα ξεκίνησαν το 1950, όταν κατά τη διάρκεια του φημισμένου αγώνα των «χιλίων μιλίων» εκείνης της εποχής, μια από τις πρώτες Ferrari 116 MM Barchetta φλέρταρε με την ολοκληρωτική καταστροφή.

Η μη αναστρέψιμη κατάσταση του αυτοκινήτου ανάγκασε τον ιδιοκτήτη του, Giannino Marzotto, να ζητήσει τη βοήθεια του σχεδιαστή Sergio Reggiani, ο οποίος για λογαριασμό της Carozzeria Fontana ανέλαβε την αποκατάσταση των μεταλλικών επιφανειών. Κάπως έτσι η Ferrari 116 MM Barchetta απέκτησε αλουμινένιο αμάξωμα και έναν… αλλόκοτο σχεδιασμό που τις «χάρισε» το προσωνύμιο του αυγού (Uovo).

Ελαφρύτερη κατά 90 κιλά και ισχυρότερη κατά 45 ίππους, η Ferrari 116 MM Uovo επέστρεψε, μετά την ολοκλήρωση των απαραίτητων επισκευών, στον… δημιουργό της.

Περήφανοι για το δημιούργημά τους, οι αδερφοί Marzotto οδήγησαν το αυτοκίνητο πίσω στο Maranello, ώστε να ζητήσουν την άποψη του Enzo Ferrari.


Όπως αναμενόταν, ο ιδρυτής της Ferrari δεν ενθουσιάστηκε στη θέα της τροποποιημένης 116 MM Barchetta, κάτι που ελάχιστα μείωσε την αξία της προσπάθειας.

Για πρώτη φορά τα τελευταία 30 χρόνια, η Ferrari 116 MM Uovo πρόκειται να αλλάξει χέρια σε πλειστηριασμό που διοργανώνει ο οίκος RM Sotheby’s, οι εκτιμήσεις του οποίου ανεβάζουν την τιμή του αυτοκινήτου στα 5,5 εκατομμύρια δολάρια.