Πιστή στην υπόσχεσή της η Skoda έκανε τα αποκαλυπτήρια του νέου compact μέλους της SUV γκάμας της το οποίο αντικαθιστά το Yeti υιοθετώντας ένα νέο όνομα και προσφέροντας πολύ περισσότερα σε επίπεδο design όσο και σε τεχνολογικό εξοπλισμό σε ένα συνολικά ωριμότερο σύνολο που όμως διατηρεί τις εμβληματικές χωροταξικές αρετές και τον αέρα στιβαρότητας της φίρμας.


Περα από την νέα αισθητική η οποία παραπέμπει στο πρόσφατο Kodiaq αλλά που με μια ματιά στις επιμέρους λεπτομέρειες, προδίδει την φροντίδα της Skoda και τη διαφοροποίηση, αρχικά αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο Karoq είναι μεγαλύτερο από το Yeti, με διαστάσεις 4,382 μ. μήκος και 1,841 μ. πλάτος, μεγέθη που υπερβαίνουν κατά 16,0 και 5,0 εκ. αντίστοιχα τα αντίστοιχα του προκατόχου του. Μεγαλύτερο κατά 26,0 εκ. σε σύγκριση με το Yeti είναι και το μεταξόνιο του Karoq, φτάνοντας τα 2,838 μ. –ή 2,83 μ. στις τετρακίνητες εκδόσεις.

Τα παραπάνω μεγέθη έχουν άμεσο όφελος σε ό,τι αφορά την ευρυχωρία του θαλάμου αλλά και στην χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ η οποία ξεκινά από τα 521 λίτρα και φτάνει τα 1.630 λίτρα ή τα 1.830 λίτρα με τη δυνατότητα αφαίρεσης της δεύτερης σειράς καθισμάτων χάρη στο σύστημα VarioFlex το οποίο περιλαμβάνεται στον εξοπλισμό του.

Στον εξοπλισμό του νέου Karoq συμπεριλαμβάνεται επίσης και ο πρώτος εξολοκλήρου ψηφιακός πίνακας της Skoda ο οποίος δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό πληθώρας επιλογών παραμετροποίησης.

Οι ακριβότερες εξοπλιστικές εκδόσεις δίνουν την ευκαιρία επιλογής φωτιστικών σωμάτων LED, συστήματος ασύρματης φόρτισης κινητών, ατμοσφαιρικού φωτισμού LED με 10 παραλλαγές για το εσωτερικό, ηλεκτρική θύρα αποσκευών με αισθητήρα που λειτουργεί με μια κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα, Wi-Fi hotspot και δίκτυο LTE καθώς και σύστημα πλοήγησης, τα οποία συνδυάζονται με το πληρέστερο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης Columbus από τις συνολικά τέσσερις επιλογές για infotainment που ξεκινούν από οθόνη διάστασης 6,5 ιντσών και φτάνουν τις 9,2 ίντσες.

Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι το Karoq προσφέρει τη δυνατότητα ελέγχου ορισμένων περιφερειακών λειτουργιών του infotainment με νεύματα το οποίο επίσης αποτελεί πρωτιά για μοντέλο της Skoda. 


Σε επίπεδο μηχανικών συνόλων το Karoq θα διατεθεί με γνώριμους κινητήρες από το οπλοστάσιο του VW Group με τις επιλογές βενζίνης να ξεκινούν από τον τρικύλινδρο κινητήρα 1,0 λίτρου ισχύος 115 ίππων και να περιλαμβάνουν το νέο TSI Evo χωρητικότητας 1,5 λίτρου με απόδοση 150 ίππων και σύστημα αδρανοποίησης των μισών κυλίνδρων για περισσότερη αποδοτικότητα. Οι επιλογές diesel θα περιλαμβάνουν μοτέρ 1,6 και 2,0 λίτρων ισχύος 115, 150 και 190 ίππων.

Ανάλογα με την επιλογή κινητήρα, το Karoq προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων και DSG επτά σχέσεων ενώ τις προδιαγραφές του συμπληρώνουν η κίνηση στους δύο ή και στους τέσσερις τροχούς.