Σε αρνητικό πρόσημο πέρασε η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου τον Απρίλιο του 2017, με τη μείωση των πωλήσεων να φτάνει το 7,1%.

Υπερδιπλάσια, ωστόσο, ήταν η πτώση των πετρελαιοκίνητων προτάσεων, αναδεικνύοντας την τάση του ευρωπαϊκού κοινού να υιοθετήσει νέες και φιλικότερες προς το περιβάλλον καταναλωτικές συνήθειες.

Με φόντο λοιπόν τους πιθανούς περιορισμούς στην κυκλοφορία diesel αυτοκινήτων σε μεγάλα αστικά κέντρα, οι Ευρωπαίοι γυρνούν την πλάτη σε μια κατηγορία που μέχρι πρότινος αντιπροσώπευε κάτι παραπάνω από το 50% του συνολικού όγκου πωλήσεων.

Ένας ακόμα λόγος που ωθεί το καταναλωτικό κοινό στην επιλογή εναλλακτικών συστημάτων κίνησης, είναι το σκάνδαλο που ξέσπασε το 2015 με την παραποίηση των εκπομπών ρύπων στα περισσότερα πετρελαιοκίνητα μοντέλα του ομίλου VW.

Από τις πωλήσεις Απριλίου στην ευρωπαϊκή αγορά ξεχωρίζει επίσης η σημαντική υποχώρηση του VW Golf κατά 28,1%, η οποία ενδεχομένως να δικαιολογείται και από το γεγονός ότι δημοφιλές hatchback ανανεώθηκε πρόσφατα και πολλοί ανέβαλλαν την αγορά του ώστε να αποκτήσουν την έκδοση του 2017.

Από το στρατόπεδο των κερδισμένων, πάντως, ξεχωρίζει το Peugeot 3008, το οποίο πλέον φιγουράρει στην πέμπτη θέση των πωλήσεων της ευρύτερης κατηγορίας των SUV.