Το Megane RS δίνει ένα ακόμα δείγμα της προσωπικότητάς του εν αναμονή της παρουσίας του στο GP του Μονακό όπου η Renault έχει υποσχεθεί να αποκαλύψει μια προ-παραγωγής έκδοση με τη συνδρομή του οδηγού της F1, Nico Hulkenberg, o οποίος θα αναλάβει να το οδηγήσει στους δρόμους του Πριγκηπάτου.

Σε κάθε περίπτωση η επίσημη πρεμιέρα του γαλλικού μοντέλου που θα προστεθεί στην ελίτ των hot-hatch θα πραγματοποιηθεί το φθινόπωρο στην Φρανκφούρτη με τη διάθεσή του να ξεκινά αμέσως μετά.

Μέχρι τότε, όπως έχει ήδη αποκαλύψει η Renault, η ισχυρότερη εκδοχή του Megane θα είναι διαθέσιμη με δύο κιβώτια, ένα μηχανικό έξι σχέσεων και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC που εξοπλίζει το Clio R.S.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, αν και μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία, σύμφωνα με πληροφορίες το Megane R.S. θα αξιοποιήσει μια αναβαθμισμένη εκδοχή του τετρακύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα 1,8 λίτρων του Alpine A110, σε μεγαλύτερη εκδοχή ισχύος που θα αγγίξει τους 300 ίππους.

Παρά τη γενναιόδωρη ισχύ, το Megane R.S θα διατηρήσει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, προσφέροντας ωστόσο προαιρετικά τη δυνατότητα επιλογής του συστήματος τετραδιεύθυνσης της φίρμας.

Μάλιστα ήδη η Renault έχει εκφράσει το ενδιαφέρον της ή μάλλον καλύτερα τον στόχο της για την κατάκτηση του τίτλου του ταχύτερου εμπροσθοκίνητου μοντέλου στην απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης, τον οποίο φιλοδοξεί να κλέψει από το Honda Civic Type R.