Η εκδήλωση για την παρουσίαση του νέου Polo στο Βερολίνο, εκτός από τα χαρακτηριστικά της έκτης γενιάς του γερμανικού supermini έφερε στην επιφάνεια και ορισμένες ακόμα ειδήσεις οι οποίες συνδέονται με τις προοπτικές παραγωγής του διαδόχου των κλασικών T1 και Τ2 που άφησαν ανεξίτηλο το σημάδι τους στην εποχή των παιδιών των λουλουδιών.

Όπως αποκάλυψε στα περιθώρια της διοργάνωσης ο επικεφαλής της γερμανικής φίρμας, Herbert Diess, η έκδοση παραγωγής του I.D. Buzz Concept έχει ήδη δρομολογηθεί στο πλαίσιο του ηλεκτρικού προγράμματος της VW, προσπαθώντας να παραπέμπει όσο γίνεται περισσότερο στους προγόνους του, τα κλασσικά T1 και T2.

«Τα αυτοκίνητα που ξυπνούν συναισθήματα είναι ιδιαίτερα σημαντικά για την εικόνα της φίρμας. Εξακολουθούμε να διαθέτουμε χιλιάδες Beetle στις ΗΠΑ ακριβώς λόγω του ότι πρόκειται για συναισθηματικά φορτισμένο αυτοκίνητο. Το ίδιο θεωρώ ότι θα ισχύσει και για το Microbus το οποίο αποφασίσαμε προσφάτως να οδηγήσουμε στην παραγωγή», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της VW.

Επίσης όπως είχε δηλώσει στο πρόσφατο παρελθόν ο επικεφαλής σχεδιασμού της VW, Oliver Stefani: «Με την νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική ΜΕΒ, έχουμε τη δυνατότητα να αναπαράγουμε τις αναλογίες των Τ1 και Τ2, εξασφαλίζοντας παράλληλα περισσότερη ευρυχωρία».

Όπως έχει γίνει γνωστό η έκδοση παραγωγής του I.D. Buzz, αναμένεται να είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητη προσφέροντας αυτονομία μεταξύ 450 και 600 χλμ. και τη δυνατότητα ανάκτησης του 80% της ενέργειας των μπαταριών του σε περίπου μισή ώρα.
Στην πρωτότυπη εκδοχή του εμφανίστηκε ως τετρακίνητο, διάταξη που δεν αποκλείεται να διατηρηθεί και στην έκδοση παραγωγής, διαθέτοντας ένα ηλεκτρικό μοτέρ σε κάθε άξονα και συνδυαστική ισχύ 272 ίππων.