Ένας ακόμα άνθρωπος έχασε τη ζωή του εξαιτίας της ελαττωματικής λειτουργίας των αερόσακων της Takata. Ο θάνατος επιβεβαιώθηκε από την Honda, καθώς  ο μοιραίος τραυματισμός ενός τεχνικού από την αναίτια ανάπτυξη του αερόσακου σημειώθηκε στο εσωτερικό ενός Accord του 2001.

Αν και η ιαπωνική φίρμα αφήνει να εννοηθεί πως ορισμένα τραύματα μπορεί να προήλθαν από το σφυρί που ο τεχνικός κρατούσε τη εκείνη τη στιγμή στα χέρια του,  αναγνωρίζει πως τα μεταλλικά θραύσματα από τη διάρρηξη του ελαττωματικού συστήματος ανάπτυξης του αερόσακου ήταν εκείνα που προκάλεσαν τον θάνατο του άτυχου τεχνικού.

Αυτό είναι το ενδέκατο περιστατικό που σχετίζεται με τους ελαττωματικούς αερόσακους της Takata, οι οποίοι έχουν οδηγήσει στην ανάκληση 29 εκατομμυρίων οχημάτων. Μάλιστα, εξαιτίας των αποζημιώσεων που κλήθηκε να καταβάλλει, η Takata δήλωσε επισήμως πτώχευση, με την Key Safety System να εξαγοράζει το σύνολο των περιουσιακών στοιχείων της έναντι 1,59 δισεκατομμυρίων δολαρίων.