To χρηστικότερο μέλος της γκάμας της premium γερμανικής φίρμας απέχει πλέον ελάχιστα από την επίσημη παρουσίασή του, φροντίζοντας να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον με ένα τελευταίο teaser το οποίο αποτυπώνει την επιβλητική σιλουέτα του και, εκ πρώτης όψης, δείχνει να αποτελεί μια χειροπιαστή απόδειξη εκπλήρωσης της υπόσχεσης της Mercedes-Benz να μείνει όσο το δυνατόν πιο κοντά στο ντουέτο των πρωτότυπων που ανέλαβε να συστήσει την X-Class.

Εξαίρεση από τον κανόνα της πιστότητας στα πρωτότυπα αναμένεται να αποτελέσουν στοιχεία όπως οι εξωτερικοί καθρέφτες και τα φωτιστικά σώματα τα οποία θα ακολουθήσουν μια συμβατικότερη σχεδίαση η οποία θα συμβαδίζει με τις προδιαγραφές ασφάλειας που συνοδεύουν συνήθως τέτοιου είδους στοιχεία.

Όπως και να έχει με την τελική μορφή της εξωτερικής της εμφάνισης, όπως είναι γνωστό η X-Class θα εκμεταλλευτεί τη συνέργεια του ομίλου Daimler και Renault-Nissan, έχοντας ως αφετηρία την σκληροτράχηλη και δοκιμασμένη αρχιτεκτονική του Nissan Navara και του Renault Alaskan με τη διαφορά ότι το πλαίσιο θα φέρει την σφραγίδα των Γερμανών. Έτσι η ανάρτηση της X-Class θα αποτελείται από γόνατα McPherson στον μπροστινό άξονα και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω.

Αντιστοίχως, πολύ διαφορετική σε σχέση τόσο με το ιαπωνικό όσο και με το γαλλικό pick up θα είναι και η συνολική προσέγγιση σε ό,τι αφορά την παρεχόμενη πολυτέλεια και άνεση.

Η X-Class αναμένεται να διαθέτει ένα πολυτελές εσωτερικό με καλύτερης ποιότητας ηχομόνωση και ακριβά υλικά όπως το ξύλο και το δέρμα τα οποία δεν θα διαφέρουν από τις υπόλοιπες προτάσεις της Mercedes-Benz, ενώ μια σειρά από τα συνήθη συστήματα άνεσης, υποβοήθησης και ασφάλειας της γερμανικής φίρμας τα οποία θα επικουρούνται από κάμερες αισθητήρες και ραντάρ και θα κληθούν να κάνουν τη διαφορά, οδηγώντας την κατηγορία ένα σκαλί ψηλότερα.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, όπως έχει ήδη γίνει γνωστό στην κορυφή της γκάμας της X-Class θα βρεθεί ένας diesel V6, και για την ακρίβεια πιθανότερος υποψήφιος είναι το πανίσχυρο σύνολο της Mercedes-Benz με χωρητικότητα 2.987 κ.εκ., απόδοσης 265 ίππων και 620 Nm ροπής. Παράλληλα, το γερμανικό pickup θα είναι διαθέσιμο με ακόμη ένα μοτέρ πετρελαίου 2,3 λίτρων και έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης.

Τις προδιαγραφές της X-Class θα συμπληρώσει η παρουσία του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης 4Matic, το οποίο σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, τη δυνατότητα κλειδώματος τόσο του κεντρικού όσο και του πίσω διαφορικού και το αναβαθμισμένο traction control θα στοιχειοθετήσουν την ικανότητά της για τη μεταφορά βάρους 1,1 τόνου και ρυμούλκησης έως 3,5 τόνων σε απαιτητικές συνθήκες.

Η ευρωπαϊκή πρεμιέρα της X-Class θα πραγματοποιηθεί, τον προσεχή Σεπτέμβριο στην έκθεση της Φρανκφούρτης με την προοπτική να διατεθεί από το τέλος της χρονιάς.