Την υβριδική τεχνολογία πρόκειται να υιοθετήσει -και- η Bugatti, αναγνωρίζοντας την πρόοδο που έχει επιτευχθεί τόσο στους ηλεκτροκινητήρες όσο και στις μπαταρίες ιόντων-λίθιου.

Η είδηση προέκυψε από τις δηλώσεις του επικεφαλής της γαλλικής φίρμας, Wolfgang Dürheimer στον βρετανικό Τύπο, σύμφωνα με τις οποίες ο διάδοχος της σημερινής Chiron θα φέρει ηλεκτρικά μοτέρ και μπαταρίες.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι πως το νέο hypercar της Bugatti δεν θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο, αλλά με κάποιον τρόπο θα υιοθετεί την υβριδική τεχνολογία ώστε να διατηρηθεί στα ίδια επίπεδα ισχύος, περιορίζοντας και μάλιστα σημαντικά τις ονομαστικές τιμές της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Σε κάθε περίπτωση, η μέρα που η Bugatti θα αποκτήσει το πρώτο υβριδικό τετράτροχο της ιστορίας της φαίνεται πως αργεί ακόμα, καθώς η δεξαεξακύλινδρη Chiron των 1.500 ίππων και των 1.600 Nm ροπής μετρά μόλις έναν χρόνο στην ευρωπαϊκή αγορά.

Η γαλλική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η παραγωγή του αυτοκινήτου θα σταματήσει στις 500 μονάδες, από τις οποίες οι 280 έχουν ήδη πωληθεί.