Η γερμανική φίρμα, σύμφωνα με δημοσιεύματα στο γερμανικό Τύπο, φέρεται να εμφανίζει πλασματικό μερίδιο στη γερμανική αγορά ενσωματώνοντας στις πωλήσεις της προ-ταξινομημένα αυτοκίνητα τα οποία στη συνέχεια παραχωρούνται με leasing στους νυν και πρώην υπαλλήλους της. 

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι αν από τα συνολικά μεγέθη πωλήσεων εξαμήνου της Opel στη γερμανική αγορά εξαιρεθεί η παραπάνω κατηγορία ταξινομήσεων τότε το μερίδιο της φίρμας στην συγκεκριμένη αγορά μειώνεται από 7,1% σε 4,5%, φέρνοντας την πίσω και όχι μπροστά από την Skoda.

Εκπρόσωπος της Opel ο οποίος κλήθηκε να σχολιάσει το ζήτημα, υπερασπίστηκε την συγκεκριμένη τακτική λέγοντας ότι: «Στις προ-ταξινομήσεις, η εταιρεία συνυπολογίζει τα αυτοκίνητα που οι νυν και πρώην υπάλληλοί της (περίπου 60.000) μπορούν να αποκτήσουν μέσω leasing για τους ίδιους και τις οικογένειές τους. Είμαστε χαρούμενοι που το προσωπικό μας στηρίζει την Opel και που ο αριθμός των αυτοκινήτων τα οποία χρησιμοποιούνται από τους υπαλλήλους μας και τις οικογένειές τους αυξάνεται συνεχώς».

Σε κάθε περίπτωση, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το Automobilwoche το οποίο έφερε στην επιφάνεια το ζήτημα, όλες οι εταιρείες χρησιμοποιούν αυτήν τακτική ωστόσο σε πολύ μικρότερο βαθμό.