Περαιτέρω αύξηση παρουσίασε το πρώτο εξάμηνο του έτους το μερίδιο πωλήσεων των οχημάτων ελευθέρου χρόνου στην ευρωπαϊκή αγορά σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στο φως της δημοσιότητας η JATO.

Σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2016, οι πωλήσεις των SUV στη γηραιά ήπειρο αυξήθηκαν κατά 19,7%, με το συνολικό μερίδιο της κατηγορίας να φτάνει πλέον το 28,3%.

Αυτό επί της ουσίας σημαίνει πως 1 στα 3 νέα αυτοκίνητα που διατέθηκαν έως και τον Ιούνιο στην ευρωπαϊκή αγορά, ανήκε στην ευρύτερη κατηγορία των SUV.

Σε απόλυτους αριθμούς, σχεδόν 2,4 εκατομμύρια SUV πάτησαν για πρώτη φορά επί ευρωπαϊκού εδάφους μέσα στους πρώτους έξι μήνες του έτος, χαρίζοντας στη συγκεκριμένη κατηγορία τον τίτλο της δημοφιλέστερης.

Τα οχήματα ελευθέρου χρόνου εκθρόνισαν από την κορυφή τα supermini που φιγουράρουν πλέον στη δεύτερη θέση της ευρωπαϊκής αγοράς με ποσοστό που δεν ξεπερνά το 21,5%.

Νέα υποχώρηση παρουσίασαν τα μικρομεσαίων διαστάσεων hatchbacks, παραμένοντας παρόλα αυτά στην τρίτη θέση της σχετικής κατάταξης.

Αρνητικό, ωστόσο, ήταν το πρόσημο και για την κατηγορία των πολυμορφικών οχημάτων, οπού η πτώση έφτασε το 14,8%