Όπως ήταν αναμενόμενο η ανοιχτή εκδοχή της Mercedes-AMG GT (εδώ η σχετική δοκιμή) θα δώσει το παρόν στο σαλόνι του Παρισιού στα τέλη του μήνα. Η βασική AMG GT Roadster (με 467 PS / 630 Nm, 0-100 σε 4,0 δλ., τελική στα 302 χλμ./ώρα) έχει βασιστεί πάνω στην αντίστοιχη κουπέ, ενώ το ενδιαφέρον μετατοπίζεται αυτόματα στην top AMG GT C στην οποία βλέπουμε την ισχυρότερη εκδοχή του V8 4.0 κινητήρα που φτάνει τα 557 άλογα και τα 680 Nm ροπής.

Από πλευράς επιδόσεων το 0-100 πετυχαίνεται σε 3,7 δλ. με την τελική να αγγίζει τα 316 χλμ./ώρα, ενώ η μετάδοση και το διπλόδισκο 7άρι κιβώτιο έχουν ενισχυθεί ακόμη περισσότερο και με την 1η σχέση να είναι μακρύτερη (σε αντίθεση με την 7η και το τελικό που έχουν κοντύνει). Βελτιώσεις έχουν γίνει και στο αμάξωμα με ένα αεροδυναμικά στοιχεία και διαχύτη, ενώ για η GT C έχει 5,7 εκατοστά φαρδύτερο αμάξωμα.

Φυσικά υπάρχει και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση όπου το Dynamic Select προσφέρει τέσσερα προγράμματα που μεταβάλλουν την σκληρότητα της ανάρτησης, την χαρτογράφηση κινητήρα/κιβωτίου και τον απίστευτο ήχο που βγάζει η πανέμορφη Mercedes-AMG GT. Η οροφή είναι μαλακή και ηλεκτρικά ανοιγόμενη -όπως στην SLS Roadster που παράχθηκε την περίοδο 2011-2014-, έχει σκελετό από μαγνήσιο και χρειάζεται 11 δλ. για να διπλωθεί σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα.

 

πηγή: caroto.gr