Αν και, όπως διαβάσαμε στο Big Mouth, η Περιφέρεια Αττικής ξεκίνησε λίγο αργά τις διαγωνιστικές διαδικασίες για τη μίσθωση μηχανημάτων με σκοπό τη διαχείριση και αντιμετώπιση της αντιπυρικής περιόδου, την ίδια στιγμή δίνει έμφαση στην εξωστρέφεια και στην τουριστική ανάπτυξη και προβολή της, σχεδιάζοντας να διεξάγει διαγωνισμό, με αρχικό προϋπολογισμό που αγγίζει τα 17.000.000€.


Περιφέρεια Αττικής: 25.000.000 ευρώ για αντιπυρική περίοδο και τουριστική προβολή

Όπως αντλήσαμε από τη «Διαύγεια», εγκρίθηκαν οι όροι της διακήρυξης ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την υλοποίηση δράσεων που αφορούν την τουριστική προβολή και ανάπτυξη της Περιφέρειας Αττικής.

Δείτε το έγγραφο ΕΔΩ

Δράσεις που εμπεριέχονται στο «Στρατηγικό Σχέδιο Δράσεων Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης της Περιφέρειας Αττικής των ετών 2025 και 2026» και μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται η συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις, όπως σε Ιταλία, Ισπανία, Η.Α.Ε, Κίνα, Γαλλία κ.α. Μεταξύ άλλων στον Στρατηγικό Σχεδιασμό της Περιφέρειας Αττικής, σχετικά με την στρατηγική στόχευσης αναφέρεται ότι θα δοθεί έμφαση σε νέες και δυναμικές αγορές, ενώ θα αξιοποιηθεί ο αντίστοιχος επικαιροποιημένος στρατηγικός σχεδιασμός του ΕΟΤ, αλλά και επιλογές δυναμικών νέων αγορών, όπως ενδεικτικά, η Κίνα, η Αυστραλία και οι ΗΠΑ.

Δείτε το έγγραφο: ΕΔΩ