Με μόνο την ακαδημαϊκή τους ταυτότητα θα μπορούν σύντομα οι φοιτητές των ΑΕΙ να μετακινούνται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, καθώς η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ανέλαβε, κατόπιν σχετικού ανοιχτού διαγωνισμού, τη διασύνδεση του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ) του ΟΑΣΑ με το κεντρικό πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης ακαδημαϊκής ταυτότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων που διαχειρίζεται το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ).

Σύμφωνα με τη σύμβαση που υπέγραψε η εταιρεία με την ΕΔΥΤΕ ΑΕ, η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ αναλαμβάνει να φέρει εις πέρας εντός πέντε (5) μηνών τον Σχεδιασμό, την Υλοποίηση και τις Δοκιμές υπηρεσίας επέκτασης των δικαιωμάτων μετακίνησης στους φοιτητές ΑΕΙ με αυτοματοποιημένο τρόπο, χωρίς υποχρέωση προσέλευσης σε φυσικό εκδοτήριο του ΟΑΣΑ, καθώς και τον Σχεδιασμό λειτουργιών πώλησης και επικύρωσης των συστημάτων ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις νέες ακαδημαϊκές ταυτότητες των φοιτητών ΑΕΙ.

Με την ολοκλήρωση του έργου οι φοιτητές ΑΕΙ θα μπορούν να μετακινούνται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, χωρίς να χρειάζεται να έχουν μαζί τους πλέον τη σχετική κάρτα του ΟΑΣΑ, αφού όλες οι λειτουργίες του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα έχουν ενσωματωθεί στην ακαδημαϊκή τους ταυτότητα.   Πέρα από τη διευκόλυνση που η διασύνδεση αυτή θα παρέχει στους φοιτητές, αναμένεται να συμβάλει ενεργά στην προσπάθεια βελτίωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του ΟΑΣΑ, αφού περιορίζεται η χρήση χαρτιού και πλαστικού και εξοικονομείται ενέργεια λόγω σημαντικών μειώσεων στις μετακινήσεις στη φάση της διανομής και αποθήκευσης των σχετικών φοιτητικών καρτών (πάσο).

Πρόκειται για την πλέον πρόσφατη προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο έργων Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ICT) που αναπτύσσει επιτυχώς τα τελευταία χρόνια η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία συμμετέχει στον ιδιωτικό φορέα σύμπραξης HELLAS SMARTICKET A.E. (HST A.E.), που σχεδίασε, εγκατέστησε και υλοποίησε το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής και σήμερα, συνεχίζει την τεχνική διαχείριση, τη συντήρηση και τη λειτουργική υποστήριξή του μέχρι τη λήξη της σχετικής σύμβασης τον Μάιο του 2027. Το σύστημα υποστηρίζει τεχνικά το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και παρακολούθησης του εξοπλισμού (Call Center/Monitoring) σε βάρδιες 24/7, ενώ υποστήριξη πεδίου κάνουν, επίσης σε βάρδιες 24/7, 40 τεχνικοί πεδίου με 9 εταιρικά οχήματα.