Η Novibet θέτει την τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του πελάτη
H τεχνητή νοημοσύνη έχει αλλάξει την καθημερινότητά μας επηρεάζοντας τον τρόπο που ζούμε, εργαζόμαστε και αξιοποιούμε τον χρόνο μας. Παράλληλα προσφέρει λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητα και την ταχύτητα διευθέτησης καθηκόντων. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται από τις πλέον καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο του online gaming, ώστε να αναβαθμίσει συνολικά την εμπειρία διασκέδασης των πελατών.
Η Novibet είναι από τους πρωτοπόρους σε αυτό το κομμάτι, καθώς το πρώτο τρίμηνο του 2024 δημιούργησε, σε συνεργασία με την helvia.ai, έναν νέο ψηφιακό βοηθό, που αποτελεί το πρώτο μεγάλης κλίμακας έργο GenAI για Εξυπηρέτηση Πελατών στην Ελλάδα: την πρωτοποριακή υπηρεσία ΑΙ chatbot που ονομάζεται ‘Novi’. Η συγκεκριμένη υπηρεσία που είναι διαθέσιμη σε 9 χώρες και σε 5 γλώσσες, έχει συμβάλει στην άμεση επίλυση περισσότερων από 525.000 αιτημάτων πελατών (chats) ήδη κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024. Το ΑΙ chatbot χρησιμοποιεί αναγνώριση και επεξεργασία φυσικής γλώσσας και deep learning (Large Language Models) στους χρήστες ώστε να παρέχει γρήγορες και ακριβείς απαντήσεις στα ερωτήματά τους, αναβαθμίζοντας την ψυχαγωγική τους εμπειρία.
Το συγκεκριμένο AI chatbot αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο που διαφοροποιεί την Novibet από τον ανταγωνισμό, θέτοντας τις νέες πρωτοποριακές τεχνολογίες στην υπηρεσία των πελατών, με στόχο την άμεση και αποδοτικότερη εξυπηρέτηση των αιτημάτων τους. Το 2024, βάσει προβλέψεων, τα chats των πελατών αναμένεται να ξεπεράσουν τα 6 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση μεγαλύτερη του 80% συγκριτικά με το 2023 - σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας.
Με την υιοθέτηση εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης, η Novibet επενδύει στο μέλλον, ενισχύοντας την λειτουργική της αριστεία (operational excellence) και θέτοντας νέα πρότυπα στον κλάδο του GameTech. Στρατηγικό στόχο της Novibet για το 2024, αποτελεί η πλήρης διασύνδεση του ψηφιακού βοηθού με τα εσωτερικά συστήματα της εταιρείας, ώστε να εξασφαλίζει αξιόπιστες υπηρεσίες και να προσαρμόζει τις απαντήσεις βάσει των προτιμήσεων των χρηστών, προσφέροντας την πιο φιλική και αμεσότερη εμπειρία εξυπηρέτησης στον χρήστη.