Kωνσταντίνα Καλλιμάνη: Μετά την Kallimanis "ήρθε" η Wortheat - Το νέο επιχειρηματικό εγχείρημα στα τρόφιμα
Διαβάστε στο powergame.gr
Η Κωνσταντίνα Καλλιμάνη μετά την Kallimanis, προχώρησε στη σύσταση της εταιρείας Wortheat, με αντικείμενο την παραγωγή έτοιμων γευμάτων για εταιρικούς πελάτες

Στην υλοποίηση ενός νέου επιχειρηματικού εγχειρήματος προχώρησε η Κωνσταντίνα Καλλιμάνη, ένα πρόσωπο που συνδέθηκε άρρηκτα με την οικογενειακή επιχείρηση κατεψυγμένων θαλασσινών Kallimanis. H κυρία Καλλιμάνη προχώρησε αυτήν τη φορά σε ένα βήμα που δεν απευθύνεται στον τελικό καταναλωτή μέσω των σούπερ μάρκετ, όπου ήταν επικεντρωμένη η προηγούμενη επιχειρηματική της δραστηριότητα.
Η ίδια έχει συστήσει την εταιρεία Wortheat, με αντικείμενο την παραγωγή έτοιμων γευμάτων, και απευθύνεται σε επιχειρήσεις-εταιρικούς πελάτες, επιλεγμένα σημεία λιανικής, όπως σημεία delicatessen και πώλησης βιολογικών τροφίμων. Στα κανάλια μεταξύ των οποίων απευθύνεται η νεοσύστατη εταιρεία είναι και το HoReCa, κυρίως σε περιπτώσεις επιχειρήσεων που δεν διαθέτουν οργανωμένη κουζίνα και προτιμούν, ωστόσο, να παρέχουν γεύματα στους πελάτες τους. Στους πιθανούς πελάτες είναι και ιδιώτες, με τη δημιουργία συγκεκριμένων συνταγών με μεμονωμένες παραγγελίες. H ονομασία της επιχείρησης είναι σύνθετη, καθώς συνενώνει τις λέξεις worth (αξίζει) και eat (τρώω), θέλοντας να επισημάνει ότι τα προϊόντα που παράγει «αξίζουν να τα φας». H εν λόγω επιχείρηση συστήθηκε στο τέλος του 2024 και αυτήν τη στιγμή βρίσκεται σε διαδικασία εισόδου στην αγορά.
Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr
Η ίδια έχει συστήσει την εταιρεία Wortheat, με αντικείμενο την παραγωγή έτοιμων γευμάτων, και απευθύνεται σε επιχειρήσεις-εταιρικούς πελάτες, επιλεγμένα σημεία λιανικής, όπως σημεία delicatessen και πώλησης βιολογικών τροφίμων. Στα κανάλια μεταξύ των οποίων απευθύνεται η νεοσύστατη εταιρεία είναι και το HoReCa, κυρίως σε περιπτώσεις επιχειρήσεων που δεν διαθέτουν οργανωμένη κουζίνα και προτιμούν, ωστόσο, να παρέχουν γεύματα στους πελάτες τους. Στους πιθανούς πελάτες είναι και ιδιώτες, με τη δημιουργία συγκεκριμένων συνταγών με μεμονωμένες παραγγελίες. H ονομασία της επιχείρησης είναι σύνθετη, καθώς συνενώνει τις λέξεις worth (αξίζει) και eat (τρώω), θέλοντας να επισημάνει ότι τα προϊόντα που παράγει «αξίζουν να τα φας». H εν λόγω επιχείρηση συστήθηκε στο τέλος του 2024 και αυτήν τη στιγμή βρίσκεται σε διαδικασία εισόδου στην αγορά.
Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr