Στον μεγάλο διαγωνισμό του ΟΣΕΘ ύψους 602 εκατ. ευρώ για τις περιαστικές λεωφορειακές γραμμές της Θεσσαλονίκης, αποκλείστηκαν οι τουρκική «GUR-SEL» και η ιταλική «ATM». Στον διαγωνισμό συνεχίζουν η ισπανοκυπριακή «CPT» και η «ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΜΤΕΕ», η οποία συμμετέχει σε σχήμα με την «ΚΤΕΛ Σερρών» και την τεχνολογική εταιρεία «AMCO». Ήδη, τόσο η «ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης» όσο και η «CPT», δηλαδή οι δύο εταιρείες που προκρίθηκαν, έχουν καταθέσει προσφυγές στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ), πιθανώς για να προλάβουν τυχόν ακύρωση από αποκλεισμένες εταιρείες. Δεν είναι ακόμη γνωστό αν η «ATM» και η «GUR-SEL» έχουν προσφύγει επίσης.

Οι προσφυγές αναμένεται να επιφέρουν καθυστερήσεις στη διαδικασία, που είχε προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί έως τον Νοέμβριο του 2025 από την «ΟΣΕΘ Α.Ε.». Η καθυστέρηση ενισχύεται και από την καλοκαιρινή περίοδο που μεσολαβεί. Σημειώνεται ότι μετά το διαγωνισμό, περίπου 40 περιαστικές και τοπικές γραμμές της Θεσσαλονίκης, που παλαιότερα λειτουργούσε ο ΟΑΣΘ, εκτελούνται σήμερα από τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Σερρών και Χαλκιδικής. Η σύμβαση τους ισχύει μέχρι 31/12/2025, με δυνατότητα παράτασης για ακόμη δύο μήνες.

Διαβάστε στο Powergame.gr