Η σταδιακή ενσωμάτωση του γράμματος «Τ» στο brand της Cosmote σηματοδοτεί την απαρχή του μετασχηματισμού της εταιρείας προς ένα πλήρως «magenta» μοντέλο λειτουργίας. Η ελληνική τηλεπικοινωνιακή εταιρεία υιοθετεί με ταχύ ρυθμό τη στρατηγική ανάπτυξης της T-Mobile US, μιας προσέγγισης που αποδείχθηκε εξαιρετικά επιτυχημένη στην αμερικανική αγορά. Η στρατηγική αυτή όχι μόνο επανέφερε την T-Mobile στο προσκήνιο, βγάζοντάς την από τη δυσχερή θέση των αρχών της δεκαετίας του 2010, αλλά την ανέδειξε σε παγκόσμιο ηγέτη του κλάδου, καθιστώντας το χαρακτηριστικό «Τ» το πλέον ισχυρό και πολύτιμο σήμα στην τηλεπικοινωνιακή βιομηχανία.

Η T-Mobile έπνεε τα λοίσθια στις ΗΠΑ πίσω στο 2012. Με κεφαλαιοποίηση λίγο πάνω από τα 20 δισ. δολάρια, η Τ-Μobile US ήταν έτοιμη να πουληθεί από την Deutsche Telekom. O νέος επικεφαλής τότε της εταιρείας, ένας εκκεντρικός Αμερικανός επιχειρηματίας με έφεση στη μαγειρική, ο John Legere, άλλαξε την πορεία της. To 2013 υιοθέτησε την ριζοσπαστική στρατηγική «Un-carrier», που βασίστηκε στην κατάργηση των μακροχρόνιων συμβολαίων, την απλοποίηση των προγραμμάτων και την προσφορά δωρεάν περιαγωγής.

Η στρατηγική αυτή της T-Mobile US έφερε επανάσταση στην αγορά και πέτυχε σημαντική αύξηση πελατών. Μόνο το 2013, η T-Mobile US απέκτησε 4,4 εκατ. νέους πελάτες. Από τότε και για 28 διαδοχικά τρίμηνα, η εταιρεία προσέθετε πάνω από 1 εκατ. νέους πελάτες ανά τρίμηνο — γεγονός που αποτελεί μοναδικό ρεκόρ στον κλάδο.

Διαβάστε στο Powergame.gr