Η British Airways ανακοίνωσε ότι αντιμετωπίζει προβλήματα στο ηλεκτρονικό σύστημα Check-In της εταιρείας και κάλεσε τους πελάτες της να προβλέψουν ότι θα χρειαστούν επιπλέον χρόνο στα αεροδρόμια.

Η αεροπορική εταιρεία, η οποία ανήκει στον όμιλο International Airline Group, ζήτησε συγγνώμη για το πρόβλημα.

Σύμφωνα με μηνύματα προς την British Airways στο Twitter, πελάτες σε αεροδρόμια, μεταξύ των οποίων το Γκάτγουικ και το Νιούκασλ στη Βρετανία, και πελάτες που περιμένουν για να επιστρέψουν αεροπορικώς στη Βρετανία, δεν μπορούν να κάνουν Check-In μέσω διαδικτύου.

«Σήμερα το πρωί αντιμετωπίζουμε μερικά προβλήματα στα συστήματα που επηρεάζουν το Check-In και την αναχώρηση πτήσεων», ανακοίνωσε η εταιρεία. «Αυτό επηρεάζει επίσης άλλα συστήματα».