Στο «κυνήγι» του σήματος που έδωσε νέες ελπίδες για την ανεύρεση του εξαφανισμένου Boeing βρίσκονται αεροπλάνα και πλοία στον Ινδικό ωκεανό. Μετά από το κινέζικο πλοίο, το οποίο ανίχνευσε πρώτο το σήμα που ενδέχεται να προέρχεται από το μαύρο κουτί του αεροσκάφους που χάθηκε με 239 επιβαίνοντες, και ένα αυστραλιανό ανέφερε πως «έπιασε» αντίστοιχες ενδείξεις.

Μάλιστα το κινέζικο πλοίο, Haixun 01, εντόπισε και πάλι το σήμα για 90 δευτερόλεπτα, για δεύτερη φορά μέσα σε 24 ώρες από την πρώτη στιγμή που σήμανε ο σχετικός «συναγερμός», σε απόσταση περίπου 2 χλμ. από το αρχικό.

Ακόμη δεν έχει επιβεβαιωθεί πως πρόκειται πράγματι για το μαύρο του κουτί, αλλά όπως αναφέρουν οι ειδικοί το σήμα ταιριάζει με τη συχνότητα που εκπέμπει ο καταγραφέας πτήσης. Οπως ανέφερε ο επικεφαλής της έρευνας, Ανγκους Χιούστον και ο υποβρύχιος εξοπλισμός πλοίου του αυστραλιανού ναυτικού ανίχνευσε τον εν λόγω ήχο.

Από το πρωί της Κυριακής 12 αεροπλάνα και 13 πλοία άρχισαν να «χτενίζουν» ξανά τον Ινδικό Ωκεανό με την ελπίδα πως θα εντοπίσουν το σημείο στο οποίο συνετρίβη το Boeing της Malaysia Airlines. Παράλληλα, όπως ανέφερε ο Χιούστον, τα λευκά αντικείμενα που εθεάθησαν από αεροπλάνο της κινεζικής αεροπορίας το Σάββατο δεν επιβεβαιώθηκαν ως συντρίμμια της μοιραίας πτήσης.

Ο επικεφαλής της έρευνας παραδέχθηκε πως πλέον φτάνουν στα όρια του διαθέσιμου χρόνου για τον εντοπισμό του μαύρου κουτιού. Η μπαταρία του για την εκπομπή σήματος κρατά για 30 ημέρες, αν και ειδικοί αναφέρουν πως συχνά αυτή συνεχίζεται για περίπου 14 ημέρες ακόμη.