Συνεχίζουν να σφυροκοπούν οι ρωσικές δυνάμεις τα ουκρανικά εδάφη. Δορυφορικές εικόνεςπου τραβήχτηκαν σήμερα το πρωί κατέγραψαν εκτεταμένες ζημιές σε μη στρατιωτικές υποδομές μέσα και γύρω από την πολιορκημένη Μαριούπολητης νότιας Ουκρανίας, σύμφωνα με την αμερικανική ιδιωτική εταιρεία Maxar Technologies.
Η εταιρεία ανέφερε ότι κατέγραψε εκτεταμένες ζημιές σε σπίτια, πολυκατοικίες, παντοπωλεία και εμπορικά κέντρα.
Οι εικόνες συλλέχθηκαν πριν από έναν αναφερόμενο βομβαρδισμό ενός νοσοκομείου παίδων στην πόλη, τόνισε η Maxar.
Η Μαριούπολη πριν τους βομβαρδισμούς
Η Μαριούπολη μετά τους βομβαρδισμούς
Το Reuters δεν μπόρεσε ανεξάρτητα να επαληθεύσει τι φαίνεται στις εικόνες.
Ανασυντάσσονται οι ρωσικές δυνάμεις στο Χάρκοβο
Οι ρωσικές δυνάμεις εμφανίσθηκαν να ανασυντάσσονται κοντά στην ανατολική πόλη Χάρκοβο, δήλωσε σήμερα ο δήμαρχος της πόλης Ίχορ Τέρεχοφ, χαρακτηρίζοντας την κατάσταση πολύ τεταμένη.
Μιλώντας σε ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση, ο Τέρεχοφ είπε ότι οι βομβαρδισμοί της πόλης είναι σε εξέλιξη.