Η απόλυτη απεργία για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στη Γερμανία, και μάλιστα για τον πληθωρισμό, ήταν μεγάλη ζημία για τους ιδιώτες και το κράτος. 

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρθηκε στην ΕΡΤ: Μια από τις μεγαλύτερες απεργίες των τελευταίων δεκαετιών βίωσε τη Δευτέρα, 27 Μαρτίου, η Γερμανία, αφού τράβηξαν χειρόφρενο τρένα και λεωφορεία, ενώ παράλληλα δεν λειτούργησε το μετρό και τα αεροπλάνα έμειναν καθηλωμένα σχεδόν σε όλη τη χώρα. Ταυτόχρονα, στη Γαλλία η κατάσταση συνεχίζει να είναι έκρυθμη εξαιτίας του συνταξιοδοτικού.

Συγκεκριμένα, τουλάχιστον 380.000 πτήσεις ακυρώθηκαν στη μεγαλύτερη κινητοποίηση των τελευταίων δεκαετιών στη Γερμανία, η οποία, σε αντίθεση με τη Γαλλία, ήταν 24ωρη και δεν έχει πολιτικό χαρακτήρα.



Η χώρα, με την ακρίβεια στο επίκεντρο είχε ως βασικό αίτημα των συνδικάτων την αύξηση των αποδοχών, μετά την εκτίναξη του πληθωρισμού.

«Έχω “κολλήσει” στη Φρανκφούρτη. Υποτίθεται ότι θα «πετούσα» χθες για Γιοχάνεσμπουργκ», εξηγεί ένας ταξιδιώτης, ενώ ένας άλλος τονίζει πως: «Κατανοώ απόλυτα ότι το συνδικάτο προσπαθεί να λάβει μέτρα προκειμένου να αυξηθούν οι μισθοί. Είναι απόλυτα δικαιολογημένο».

Η Γαλλία παραμένει σε αναβρασμό ενόψει και της γενικής απεργίας, με τους διαδηλωτές να αποκλείουν τη Δευτέρα το μουσείο του Λούβρου, απογοητεύοντας πλήθη επισκεπτών. Η κυβέρνηση ωστόσο, εξακολουθεί να είναι ανένδοτη.

Τη Δευτέρα, 10η ημέρα απεργιών, 300 εργαζόμενοι του Μουσείου του Λουβρου έδωσαν το δυναμικό «παρών», μπλοκάροντας τις τέσσερις εισόδους του Λούβρου.



Τα συνδικάτα ζητούν την «παύση» ή απόσυρση του νόμου για το συνταξιοδοτικό, με τον πρόεδρο Μακρόν να συγκαλεί έκτακτο υπουργικό συμβούλιο για την αντιμετώπιση της κρίσης, ενώ η Ελιζαμπέτ Μπορν ξεκινά σειρά διαβουλεύσεων με βουλευτές της αντιπολίτευσης και συνδικάτα.

Τη λύση στο αδιέξοδο ίσως να δώσει το Συνταγματικό Συμβούλιο, που εξετάζει τη νομιμότητα του νόμου, μέχρι τις 20 Απριλίου.